سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن هنوز برای تمدید قرارداد با مسؤلان این باشگاه به توافق نرسیده است.

در نشست نماینده قلعه‌نویی با ذوبی‌ها چه گذشت؟

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی که با کسب رتبه دومی در لیگ برتر و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل موفقی را با ذوب‌آهن پشت سر گذاشته است, هنوز تصمیم قطعی خود را برای فصل آینده نگرفته است. از طرفی باشگاه ذوب‌آهن خواهان تمدید قرارداد با این مربی است و از طرفی دیگر سپاهان پیشنهاد جدی و وسوسه‌انگیزی را به پرافتخارترین مربی لیگ برتر ارائه کرده است.

اما دیروز (دوشنبه) برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن با نماینده امیر قلعه‌نویی نشستی برگزار کردند که این جلسه  آن‌طور که باید موفقیت‌آمیز نبوده و گفتنی است که دو طرف بر سر مبلغ قرارداد و آپشن‌هایی که برای این مربی باید درنظر گرفته شود، به جمع‌بندی نرسیده‌اند. این‌طور که شنیده می‌شود باشگاه سپاهان برای جذب قلعه‌نویی مبلغ بسیار بالا و نجومی را پیشنهاد کرده است.

به نظر می‌رسد بین مبلغ پیشنهایی باشگاه سپاهان و مبلغی که ذوب‌آهن برای تمدید قرارداد برای قلعه‌نویی در نظر گرفته است, اختلاف زیادی وجود دارد. همین موضوع باعث شده خلاف صحبت این مربی که اعلام کرده بود اولویتش برای فصل پیش رو ماندن در ذوب‌آهن خواهد بود, هنوز از توافق و تمدید قرارداد با ذوب‌آهن خبری نباشد تا وی احتمالاً بعد از نتیجه ندادن مذاکرات با این باشگاه راهی تیمِ همشهری و رقیب ذوب‌آهن یعنی سپاهان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.