قدس انلاین : به نظر می‌رسد پس از ۱۲ سال تاخیر در تکمیل ورزشگاه سربداران سبزوار عمر مفید این بنا رو به اتمام باشد.

۱۲ سال گذشت؛ عمر مفید بنای نیمه‌کاره ورزشگاه سربداران سبزوار رو به اتمام

مشهدا 12 سال گذشت؛ عمر مفید بنای نیمه‌کاره ورزشگاه سربداران سبزوار رو به اتمام+ تصاویر

ماجرای پروژه‌های نیمه‌تمام مسئله‌ای است که در سراسر کشور به چشم می‌خورد و خراسان رضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بسیارند پروژه‌هایی که بدون هدف و نیمه‌کاره باقی مانده‌اند و خبری از تکمیل آن‌ها نیست.

برخی از این پروژه‌ها البته مقداری پیش رفته‌اند اما از زمانی به بعد مسکوت باقی مانده‌اند و پیشرفت فیزیکی آنها متوقف شده است؛ پروژه ورزشگاه نیمه کاره انقلاب شهرستان نیشابور از جمله پروژه‌هایی بود که خبرگزاری تسنیم خراسان‌رضوی، بارها و بارها در مورد آن گزارش تهیه کرد و در نهایت نیز اعلام شده که پیمانکار جدید در این ورزشگاه مستقر شده و مشغول فعالیت است.

مشابه این پروژه در سطح خراسان‌رضوی باز هم وجود دارد که یکی از آن‌ها ورزشگاه سربداران سبزوار است که در این زمینه نیز تسنیم در گزارشی به آخرین وضعیت آن پرداخت. در هفته‌های اخیر سفر رئیس‌جمهور به سبزوار موجی از امید را در میان جوانان این شهرستان ایجاد کرده تا شاید با تکمیل این ورزشگاه، سهم آنها از سرانه‌های ورزشی افزایش پیدا کند.

ورزشگاه 15هزار نفری سربداران در زمینی به ابعاد 224در 224 در سال 1384 در سبزوار کلنگ خورد و هنوز که هنوز است خبری از تکمیل آن نشده و جوانان سبزواری چشم به روزهای آینده دارند.

خبری از اختصاص اعتبارات ندارم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار در این زمینه با اشاره به پروژه ورزشگاه سربداران یک پروژه ملی  است، بیان کرد: دو بخش اعتبارات در این زمینه وجود دارد که بخشی از این اعتبارات، اعتبارات تملک دارایی استان و بخش دیگر اعتبارات ملی است که صرفا توسط وزارت ورزش و شرکت تجهیز و اماکن کل کشور تخصیص می‌یابد، به همین دلیل این اعتبارات به استان و شهرستان تعلق نمی‌گیرد.

 مجید نصرالله‌زاده ادامه داد: تاکنون اگر از این ناحیه اعتباراتی به خراسان‌رضوی اختصاص پیدا کرده به ما ابلاغی نشده و اطلاعی از آن ندارم.

تکمیل سربداران در اولویت است

اما معاون فنی و عمرانی فرماندار سبزوار نیز در این زمینه می‌گوید: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به شهرستان سبزوار یکی از اولویت‌های مطرح شده شهرستان، تکمیل ورزشگاه سربداران بود.

نصرآبادی ادامه می‌دهد: در سطح استان خراسان رضوی توانستیم بهترین  مصوبات و اعتبارات را داشته باشیم و امیدواریم گام مهمی در مسیر تکمیل این ورزشگاه برداشته شود.

عمر مفید بنا رو به اتمام است

به گزارش تسنیم، مهم‌ترین پروژه ورزشی شهرستان سبزوار، بعد از 12 سال تنها در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مردم این شهرستان امیدوارند با سفر اخیر رئیس‌جمهور به این شهرستان و همچنین وعده‌های ارائه شده بتوانند شاهد رونمایی و بهره برداری از این پروژه ورزشی باشند.

نکته مهم دیگر این است که پس از گذشت این همه سال به‌نظر می‌رسد که عمر مفید این بنا نیز اگر قرار باشد همچنان به دست فراموشی سپرده شود رو به پایان باشد.

گزارش از نگار کرامتی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.