قدس انلاین : معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از سوی آستان قدس رضوی، ۳۸ هزار بسته ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان در کل کشور توزیع می‌شود.

توزیع ۳۸۰۰۰ بسته ارزاق ویژه ماه رمضان از سوی آستان قدس رضوی در سراسر کشور

به گزارش  آستان‌نیوز، مصطفی خاکسارقهرودی با اشاره به کیفیت تهیه و ارسال بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از آغاز ماه رمضان تهیه و ارسال 36 هزار بسته ارزاق به ارزش هر بسته 150 هزار تومان ویژه دهستان‌ها، مناطق محروم و حواشی شهرهای کل کشور شروع شده است.

وی ضمن اشاره به این نکته که این اجرای طرح تا 10 روز آینده ادامه دارد، اظهار کرد: انتظار می‌رود با سهم مشارکت استان‌ها به علاوه سهم 38 هزار بسته‌ای آستان قدس رضوی، این میزان در مجموع به بیش از 50 هزار بسته افزایش یابد.

خاکسار قهرودی همچنین محتوای اقلام درون این بسته‌ها را شامل یک کیسه برنج ایرانی یک کیلویی، یک بطری روغن سه کیلویی، یک بسته ماکارانی 700 گرمی، یک بسته سویا 200 گرمی و عدس، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، نخود، لپه، قند و شکر هر کدام یک بسته یک کیلویی اعلام کرد که از شرکت فراورده‌های رضوی تامین شده است.

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی اضافه کرد: این طرح سال گذشته هم در 13 استان کشور به‌اجرا درآمد که امسال به 31 استان مشمول این طرح شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.