۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 601807

قدس انلاین : در پی اعتراض به گرانی قطعات یدکی و سایر مشکلات، کامیون‌داران گنابادی دست به اعتصاب زدند.

کامیون‌داران گنابادی اعتصاب کردند
امروز یکم خردادماه تعداد زیادی از کامیون‌داران گنابادی در اقدامی بی سابقه با توقف کامیو‌ن‌های خود در ابتدای جاده نوقاب به بیدخت اعتصاب کرده و خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلاتشان شدند.
ع د یکی از کامیونداران معترض در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به یکباره قیمت لوازم یدکی مربوط به کامیون چندین برابر افزایش یافته و لاستیک کامیون یک میلیون زیاده شده است.
م ج دیگر کامیوندار گنابادی نیز با بیان اینکه بیش از 7 سال است که نرخ کرایه‌های ما هیچ تغییری نکرده، تصریح کرد: در عوض تعرفه‌های بیمه دو برابر شده و هر ماه باید 400 هزارتومان پول بیمه کنیم؛ آن هم در حالی که قبلا این مبلغ 160 هزارتومان بوده است.
همچنین م خ دیگر کامیوندار معترض در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: این همه کامیون در گناباد به چشم می‌خورد اما معادن ما از کامیونداران غیربومی از  یزد و بندرعباس استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ما یک انجمن صنفی و حمایتی برای کامیونداران گناباد نداریم که به داد دردهای ما برسند، تأکید کرد: اگر دفتری تشکیل شود که اعلام بارها سر و سامان داده شده و کامیونداران به نوبت بار بگیرند، این باعث ایجاد عدالت می‌شود.
این کامیون‌دار  ادامه داد: واقعا در شرایط بدی هستیم و کسی هم به ما توجه ندارد؛ همین میوه و تره بار تمیز و یکروزه‌ای که مردم استفاده می‌کنند، این زحمت این قشر را می‌رساند که 24 ساعت در راه بوده و توانسته بار را سالم و به موقع به مقصد برساند.
گفتنی است شهرستان گناباد دارای بیشترین ناوگان حمل‌ونقل برون شهری را در استان خراسان رضوی بوده و نقش بسزایی نیز در حمل‌ونقل کالا در کشور نیز دارد؛ به طوریکه بیش از 2500 نفر به عنوان راننده در این بخش فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.