قدس انلاین : فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری 2 گرداننده باند سرقت معروف به شهرام و ردپای 21 فقره سرقت در مخفیگاه‌ این سارقان خیابانی خبر داد.

باقیمانده سرقتهای هسته مرکزی مشهد درآشیانه باند شهرام

به گزارش خبرنگار قدس انلاین ، سرهنگ "اکبر آقا بیگی" اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره گوشی‌قاپی و سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده بلوار طبرسی و خیابان‌های هسته مرکزی شهر مشهد و همچنین اعلام شکایت مال باختگان، طرح ویژه‌ای برای پیگیری سریع موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی و سرکلانتری هشتم پلیس مشهد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس منجر به چهره‌زنی یکی از عاملان این سرقت‌ها شد و ماموران انتظامی، این متهم 44 ساله که دارای سوابق کیفری است و در آخرین سرقت به وسایل یک مهمان پذیر دستبرد زده بود را در حال پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت دستگیر کردند.
سرهنگ آقا بیگی، تصریح کرد: در پی تحقیقات اولیه از متهم، مخفیگاه او که لانه سارقان معتاد بود، شناسایی و پلیس با هماهنگی مقام قضائی، این منزل مسکونی را مورد بازرسی قرار داد.
فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در این عملیات، 17دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه موتورسیکلت به همراه سه قطعه کارت شناسایی و دیگر اموال مسروقه کشف و پلیس، همدست متهم را نیز دستگیر کرد.
وی گفت: دومین متهم پرونده هم در تحقیقات اولیه به اعتیاد و سکونت خود از سال 1383 و پس از طلاق همسرش در لانه سارقان، اعتراف کرد.
سرهنگ آقابیگی خاطر نشان کرد: متهم اصلی پرونده در اعترافات اولیه خود بیان داشت 44 ساله بوده و به مواد مخدر اعتیاد دارد و از 2 سال قبل که به مشهد آمده است، بلا مکان است.سرهنگ آقا بیگی گفت: تحقیقات از این 2 متهم برای شناسایی همدستان آنها و کشف سرقت‌های انجام شده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.