کرج- در هفته های اخیر و با قرار گرفتن موضوع انتخاب شهردار در دستور کار جلسه شورای شهر ، پارلمان شهری شاهد حواشی بسیار و التهابات فراوانی بوده است.

سرنوشت مبهم انتخاب شهردار کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اختلاف نظر اعضای شورای شهر بر سر انتخاب شهردار در چندین نوبت جلسات اخیر شورای شهر را به حاشیه وتعطیلی کشانده است ودر پاره ای موارد نیز به دلایل مختلف جلسه شورای شهر برگزار نشده است.

در ادامه همین روند قرار بود جلسه شورای شهر با حضور اعضا و با دستور انتخاب شهردار صبح امروز چهارشنبه برگزار شود اما خبرنگاران رسانه های گروهی با حضور در محل شورای شهر متوجه لغو این جلسه شدند.

گفته می شود عدم امضای دستور جلسه از سوی محمد نبیونی رییس شورا دلیل برگزار نشدن جلسه دوم خرداد شورای شهر کرج بوده است.

۸ عضو شورای شهر کرج پس از استعفای نصیری از مسئولیت شهرداری مجید سریزدی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود معرفی کردند و وی با حضور در دو جلسه شورای شهر ضمن ارائه برنامه های خود پاسخگوی سوالات برخی اعضا بود.

با این حال به دلایل مختلف این معرفی و ارائه برنامه منتهی به رای گیری  وانتخاب شهردار نشده است و طرح دوفوریتی موافقان سریزدی هنوز به سرانجام نرسیده است.

در جلسه پیشین شورای شهر کرج برخی اعضا که تا پیش از این از مهلت قانونی خود برای معرفی گزینه امتناع می کردند از ایرانی فرماندار سابق کرج به عنوان گزینه پیشنهادی خود رونمایی کردند تا فضای انتخاب شهردار وارد فاز جدیدی شود.

اختلاف نظرهای جدی دو طیف حاضر در شورای شهر کرج در موضوع انتخاب شهردار سرنوشتی نامعلوم ومبهم را برای آینده شهر رقم زده و باید صبر کرد ودید در نهایت این اختلاف نظرها به چه سرانجامی خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.