شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای ۵۶۵برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی در سپاه استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

اجرای ۵۶۵ برنامه در سپاه قمربنی هاشم (ع)

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی محمد اکبری اظهار کرد: سی و ششمین سالگرد فتح خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی سال ۹۷ با شعار   ما توانستیم  را با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی، در رده های سپاه و بسیج استان گرامی می داریم.

سردار اکبری افزود: سوم خرداد، یادآور رشادت های رزمندگان و ایثارگرانی است که با نثار خون‌های پاک خود، نهال آزادی را در خرمشهر نشاندند و درس فداکاری و مقاومت به نسل های آینده دادند.

وی تصریح کرد: هفته مقاومت و پیروزی فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از جانفشانی های شهیدان و جانبازان و یادگاران عملیات غرورآفرین بیت المقدس در کربلای جنوب ایران است.

فرمانده سپاه استان گفت: به همین مناسبت تعداد کل برنامه ها ۵۶۵برنامه در ۵۷عنوان کلی در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود تا یاد و خاطره سالهای ایثار و حماسه را گرامی بداریم.

اکبری افزود: اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت شروع شده و تا شنبه پنجم خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای عملیات بیت المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی، توجه به اهداف و نتایج حاصل از این پیروزی بزرگ و دست یافتن به خواسته های عزت مدارانه در حفظ استقلال و کیان ایران اسلامی، توجه به نقش ولایت و رهبری در پیروزی حماسه سوم خرداد و پرداختن به حضور مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها در مقابله با دشمن، از محور های اصلی برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه استان اظهار کرد: همایش بزرگ استانی مقاومت و پیروزی با حضور مسئولان ارشد استان و رزمندگان در تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نواحی سپاه شهرستانها، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، محافل شعر مقاومت و خاطره، ویزیت رایگان بیماران از سوی تیم های اعزامی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های شهرکرد، بروجن و لردگان، از برنامه های گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در استان است.

وی افزود: برگزاری یادواره های پایگاهی و آبروی محله ، افتتاح پروژه های عمرانی و حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهیدان، برگزاری اردوهای جهادی، مسابقات فرهنگی ورزشی، مراسم ادعیه و نشست های روشنگری از دیگر عناوین برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی به شمار می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.