قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح تاکسی آسمانی با مشارکت خیران تاکسیران مشهدی خبر داد.

خیران تاکسیران مشهدی با طرح تاکسی آسمانی رایگان سرویس‌دهی می کنند

 مهدی علوی‌مقدم با بیان این مطلب، گفت: طرح تاکسی آسمانی با هدف شناسایی و ساماندهی تاکسیرانان خیر مشهدی و سرویس‌دهی رایگان به بیماران، معلولان و سالمندان کم‌توان مالی این شهر به مرحله اجرا درآمده است.
وی با اشاره به سرویس‌دهی رایگان تعدادی از تاکسیرانان خیر مشهدی به بیماران دیالیزی نیازمند، توضیح داد: سرویس‌دهی روزانه و با همکاری بیمارستان فوق تخصصی منتصریه به صورت هفته‌ای یک سرویس رفت و برگشت انجام می‌شود. و برای سرویس‌دهی به معلولان و سالمندان نیز این سرویس‌دهی ویژه زیارت حرم مطهر، گشت و گذار در پارک و رفتن به سینما به صورت یک روز در هفته صورت می‌گیرد.
علوی‌مقدم در خصوص تعداد تاکسی‌های آسمانی که تاکنون در این طرح مشارکت کردند، گفت: تاکنون ۳۵ تاکسی برای ۱۰ بیمار دیالیزی و۳۰ معلول و سالمند ساماندهی شده است.
وی به سرویس‌دهی حدودا ۷۰۰ نفر ساعت در هفته اشاره کرد و گفت: این سرویس‌دهی به صورت رایگان، خیرخواهانه و خودجوش انجام می‌پذیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سرویس‌دهی به فرزندان زندانیان نیازمند جهت عیادت والدین بصورت خودجوش، سرویس‌دهی صلواتی به زائران پیاده آقا امام رضا (ع) در ایام ۲۸صفر از محل اسکان تا حرم مطهر در وقت نماز و سرویس‌دهی امدادی به زائران پیاده بیمار از ورودی شهر در این راستا قابل ذکر است.
علوی‌مقدم با اشاره به سرویس‌دهی صلواتی تاکسیرانان، بیان کرد: تعداد ۱۰۰ تاکسی سمند و ون به عزاداران در شب‌های قدر خدمت‌رسانی خواهند کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های آینده این سازمان، توضیح داد: تلاش برای توسعه سرویس‌های خیرخواهانه با مشارکت بیشتر تاکسیرانان خدوم مشهد به بیماران دیالیزی بیمارستان‌های دیگر و بیماران سرطانی و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی معلولان و افراد کم‌توان جسمی از طریق سرویس‌دهی در مراسم و بازدیدها در دستور کار قرار دارد.
گفتنی است خدمت مخفیانه در آسایشگاه و معلولین جسمی و ذهنی و ادای نذر در سرویس‌دهی مستمر به افرادی که قصد زیارت حرم مطهر رضوی دارند از جمله اعمال خیرخواهانه تاکسیرانان نیکوکارمشهدی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.