بجنورد- رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: درمان کودکان زیر ۱۸ سال به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.

درمان کودکان زیر ۱۸ سال به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ؛ فرید براتی سده به همراه مدیر کل بهزیستی استان در ملاقات با دادستان خراسان شمالی به مسایل اعتیاد در استان و مسائل مربوط به کمپ ماده ۱۶ و اعتیاد کودکان زیر ۱۸سال، اعتیاد زنان باردار و آسیب های اجتماعی ناشی از آن به بحث وتبادل نظر پرداختند.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در این نشست گفت: بهزیستی مطابق مصوبه کمیته درمان در بحث درمان کودکان ورود پیدا نکند و این امر بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است.
وی افزود:همچنین در بحث اعتیاد زنان باردار در بحث سم زدایی و درمان با دانشگاه علوم پزشکی و مشکلات پس از خروج بر عهده معاونت اجتماعی بهزیستی است.
جناب اقای یاران، دادستان استان نیز در این نشست اظهارنمودند: باتوجه به آسیب خیز بودن استان خراسان شمالی و سطح محرومیت این استان و بالا بودن نرخ اعتیاد از میانگین کشوری و بازگشت قریب به اتفاق به اعتیاد مددجویان کثیری که غالبا بخش عمده ای از آنان را زنان تشکیل می دهند، که نیازمند به اشتغال وحمایت مالی هستند لازم است بهزیستی در بخش اعتبارات درمان معیشتی و مخارج زندگی نیازمند توجه ویژه به این استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.