فردیس- عضو شورای اسلامی شهر مشکین دشت با بیان اینکه ۴۵ درصد بودجه سال جاری شهرداری عمرانی است گفت: بودجه شهر مشکین دشت بر اساس واقعیت ها بسته شده و به شکل کامل محقق خواهد شد.

۴۵ درصد بودجه شهرداری عمرانی است/آغاز احداث خانه کشتی وفرهنگسرای مشکین دشت

محمد حسین محمد میرزا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: دیده می شود بخشی از بودجه مصوب شهرداری های مختلف در پایان سال محقق نمی شود واین مساله اجرای اهداف تعریف شده را با چالش روبرو می کند.

وی افزود: خوشبختانه در شهر مشکین دشت با این مشکل روبرو نبوده ایم و بودجه سالانه شهرداری براساس ظرفیت های درآمدی موجود و واقعیت ها شکل می گیرد بنابراین در پایان سال به شکل کامل عملیاتی می شود.

محمدمیرزا به پروژه های شاخص امسال مدیریت شهری مشکین دشت اشاره کرد و گفت: تعریض بلوار حدفاصل شهرک مهندسی زراعی تا شهر مشکین دشت واحداث خانه کشتی وفرهنگسرای شهر از پروژه های شاخص شهرداری است.

وی تصریح کرد: پروژه احداث خانه کشتی قرار است در ۱۵ ماه اجرایی وتحویل شود که در حال حاضر عملیات اجرایی آن با تعیین پیمانکار آغاز شده است.

عضو شورای شهر مشکین دشت ادامه داد: همچنین ساخت فرهنگسرای شهر آغاز شده و قرار است این پروژه در دو فاز تا پایان سال ۹۸ بهره برداری شود.

محمدمیرزا در پایان بازگشایی معابر، جدول گذاری وآسفالت خیابان ها را از دیگر پروژه های شهرداری برای سال جاری برشمرد و گفت: اعتبارات لازم برای اجرای شدن پروژه ها دیده شده ودر زمان بندی اعلام شده انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.