همدان- معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه جذب مسافر تنها بر عهده آژانس‌ها نیست، گفت: از ۵۰ آژانس همدان حدود ۵ تا ۶ آژانس دارای «بند الف» بوده است.

جذب مسافر پرواز فرودگاه همدان - تهران تنها با آژانس‌ها نیست

به گزارش قدس آنلاین ، پرواز همدان ـ تهران که حدود دو ماه است راه‌اندازی شده است، اکنون با ظرفیت کم انجام می‌شود و به گفته مدیر فرودگاه باید آژانس‌ها در این زمینه ورود کرده و جذب مسافر داشته باشند.

بر این اساس معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در خصوص همکاری آژانس‌ها در افزایش ظرفیت پروازهای همدان ـ تهران اظهار کرد: همه ایراد را مربوط به آژانس‌ها می‌دانند در حالی که آژانس‌ها هیچ نقشی ندارند.

علی خاکسار با بیان اینکه آژانس‌ها پکیج تور دارند و این مشتری است که نوع سفرش را انتخاب می‌کند، افزود: از ۵۰ آژانس همدان حدود ۵ تا ۶ آژانس دارای «بند الف» بوده و صدور بلیت دارند و مابقی آنها مجوز صدور بلیط ندارند.

وی با اشاره به اینکه آژانس‌ها کمک خود را برای جذب مسافر فرودگاه دارند، گفت: آژانس‌ها نیز جلساتی با مدیر فرودگاه داشتند و تأکید بر جذب مسافر شد اما واقعاً جذب مسافر تنها بر عهده آژانس‌ها نیست و باید کل استان حمایت کنند.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه اکنون وضعیت پروازها بهتر از قبل شده است، بیان کرد: امیدواریم این روال ادامه یابد و شاهد ماندگاری و تثبیت پرواز همدان ـ تهران باشیم.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.