قزوین_ استاندار قزوین گفت: از مسوولان درخواست می شود تا هرچه سریع تر و با تغییر مجوز شهرک شیرینی به مجتمع خدمات رفاهی، مجوزهای لازم برای ساخت آن را صادر کنند. 

مجوزهای لازم برای ساخت شهرک شیرینی در قزوین صادر شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین ظهر روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه، استاندار قزوین اظهار داشت: موضوعاتی از جمله سرگردانی سرمایه گذاران در استان مشاهده می شود که از جمله عوامل آن را می توان در بروز برخی اشتباهات و سهل انگاری ها در حوزه سرمایه گذاری از سوی دستگاه ها یاد کرد.

عبدالمحمد زاهدی ضمن انتقاد از عملکرد مدیران افزود: مدیران دستگاه ها نیز باید نسبت به رفع مشکلات حوزه خود اقدام کنند و علاوه بر پاسخگویی به ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن، به خصوص سرمایه گذاران وارد عمل شوند و نسبت به مسائل حیطه فعالیت خود اشرافیت کامل را داشته باشند.

وی خواستار تلاش مسوولان در راستای رفع مشکلات مربوط با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بوئین زهرا شد.

استاندار قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه احداث شهرک شیرینی (شهرک شهرنشین مینودر ایرانیان) در استان قزوین از زمان استاندارهای قبلی پیش بینی شده و اقدامات اولیه آن از جمله واگذاری زمین انجام شده است لذا از مسوولان درخواست می شود تا هرچه سریع تر و با تغییر مجوز شهرک یاد شده به مجتمع خدمات رفاهی، مجوزهای لازم برای ساخت آن را صادر کنند. 

زاهدی گفت: بهتر است مجوز ساختی برای احداث هتل ها و اماکن به غیر از مجتمع های خدماتی رفاهی در حاشیه آزاد راه ها داده نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه گفت: مشکلات طرح نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بوئین زهرا مورد توجه قرار گرفته است و انتظار می رود این مشکل توسط ادارات و ارگان های مربوطه (اداره های کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری) حل شود؛ نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا با ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه از سوی وزارت نیرو به همراه ۱۱ طرح دیگر دارای مصوبه شورای اقتصادی کشور و از مصوبات سفر رئیس جمهوری نیز است.

حبیبی عنوان کرد: ۵۰ هکتار از اراضی روستای پاپلی شهرستان بوئین زهرا برای نیروگاه سیکل ترکیبی در نظر گرفته شده و زمین در نظر گرفته شده مورد اختلاف اداره های کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی استان بوده که باید بلافاصله مرتفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح احداث شهرک شیرینی در استان، ادامه داد: پروژه یاد شده برای معرفی سوغات و ظرفیت های قزوین، برندسازی شیرینی و شکلات این منطقه و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است و به اتحادیه قنادان نیز مأموریت داده شده تا نسبت به خرید یک قطعه زمین به مساحت سه هکتار در حاشیه آزادراه قزوین-تهران اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: انتظار داریم که اجرای این پروژه محقق شود.

گفتنی است در این جلسه که جمعی از مسوولان نیز حضور داشتند، به اظهار نظرات کارشناسی در خصوص سرمایه گذاری پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.