قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طبق آمار موجود در بازه زمانی دو ماهه سال جدید ۸ تن انواع مختلف مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

کشف ۸ تن مواد مخدر از ابتدای سال در خراسان رضوی

سردار قادر کریمی صبح چهارشنبه در همایش بررسی عملکرد و تبیین برنامه های پیش رو در عرصه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا که در سالن جلسات دادستانی مشهد برگزار شد اظهار کرد : طبق آمار موجود در دو ماه ابتدایی امسال، ۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان رضوی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این ارتباط دستگیر شده اند و ۶۰۰ معتاد متجاهر نیز از شهرهای استان جمع آوری شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: این نشست می تواند به همدلی بیشتر سپاه ،نیروی انتظامی و عوامل قضایی کمک قابل توجهی کند و در تشدید مبارزه با مواد مخدر تاثیر گزار باشد.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن سودای جنگ ندارد و تلاش خود را بر جدایی مردم از نظام و مسئولین قرار داده است.

کریمی گفت :ترویج استفاده از مواد مخدر و  افزایش قاچاق کالا به کشور  از برنامه های دشمنان است و امروزه مقام معظم رهبری یکی از دغدغه هایشان مبارزه با مواد مخدر است و در جلساتی که با سران قوا و مسئولان برای بررسی آسیب های اجتماعی برگزار می کنند  تمامی دستگاه ها رابرای مبارزه با مواد مخدر فراخوانده اند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: بایستی نهضت مطالبه گری از تمامی دستگاه ها در راستای مبارزه با مواد مخدر صورت پذیرد وگزارشی از عملکردشان تهیه شود این در حالی است که  دستگاه های دیگر بیشتر به دنبال دریافت بودجه هستند و اقدامی در این زمینه انجام نمی دهند.

وی ادامه داد: هر چقدر در مبارزه با مواد مخدر به خوبی اقدام شود ولی وقتی مردم یک معتاد را در خیابان مشاهده کنند تمامی عملکرد ما زیر سوال می رود در همین راستا  از تمامی فرماندهان مبارزه با مواد مخدر استان برنامه خواسته ایم و به صورت مرتب ارزیابی عملکرد داریم.

کریمی تصریح کرد: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا را تشکیل دادیم و اقدامات مناسبی در راستای شناسایی باندهای قاچاق صورت گرفته است و امید داریم با کمک سپاه و بسیج و دستگاه قضایی و با برنامه ریزی منسجم این مسیر را دنبال کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.