بندرعباس ـ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، یکی از اولویت های اداره راهداری و حمل نقل جاده ای استان را ایمن سازی محورها دانست و گفت: در سطح استان ۵ هزار کیلومتر راه های خاکی وجود دارد که جهت تسطیح و ریگلاژ در دستور کار قرار دارد.

تسطیح و ریگلاژ ۵ هزار کیلومتر از راههای خاکی استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان میردادی معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در نشست با روسای ادارات تابعه استان هرمزگان ایمن سازی جاده ها را یک اصل دانست و گفت: یکی از کارهای که در بحث ایمن سازی محورهای می توان انجام داد تسطیح، ریگلاژ، شانه سازی و روشنایی محورهاست که شامل شبکه روشنایی طولی، برج نوری و چراغ های چشمک زن و همچنین نصب تابلوهای اخطاری ، انتظامی ، اطلاعاتی و علائم است که می تواند از بروز تصادفات جلوگیری کند .

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دهیاری های و شهرداریها در محدوده روستاها و ورودی شهرها در راستای همکاری برای ایمن سازی هر چه بیشتر محورها برای عبور و مرور هموطنان عزیز افزود: روسای ادارات تابعه باید بازدیدهای میدانی خود در حوزه های استحفاظی خود را افزایش دهند و نقاط ضعف و قوت خود در هر حوزه را شناسایی کنند .

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در ادامه گفت : با توجه به اینکه یکی از دستگاههای متولی شناسایی نقاط حادثه خیز می باشد که می توان از نظرات و راهنمایی آن در برطرف نمودن نقاط حادثه خیز کمک گرفت پلیس راه  است که باید  با این مجموعه همکاری بیشتری صورت گیرد .

میردادی خاطرنشان کرد: در سطح استان ۵ هزار کیلومتر راه های خاکی وجود دارد که جهت تسطیح و ریگلاژ در دستور کار قرار دارد و در صورت مسدود شدن محورها اقدام گردد .

وی  همچنین از عملکرد ادارت تابعه استان در کاهش ۴۲ درصدی تصادفات در عید نوروز سال ۹۷  قدردانی کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.