قدس انلاین : دونده بین‌المللی خراسان‌رضوی و عضو تیم ملی دو و میدانی ایران در رقابت‌های بین المللی فرانسه با هدف آمادگی حضور در رقابت‌های آسیایی حاضر می‌شود.

"حسن تفتیان" از مشهد به فرانسه میرود

حسن تفتیان که این روزها برای بازی‌های آسیایی 2018 خود را آماده می‌کند اکنون در پاریس زیر نظر مربی فرانسوی خود تمریناتش را دنبال می‌کند. وی در مورد آخرین وضعیت خود و آمادگی‌اش برای حضور در این رقابت‌ها توضیحاتی به تسنیم داده که در زیر می‌خوانید:

***: شرایط تمرین و مسابقات را توضیح دهید و چقدر آماده حضور در رقابت‌ها هستید؟

تفتیان: ما بعد از مسابقات جهانی داخل سالن دور جدید تمریناتمان را برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کردیم، از یک ماه پیش که زیر نظر مربی تمریناتم را دنبال می‌کنم روند خوبی دارم و شرایط اردو خوب است، اکنون تمرکزمان بر روی افزایش حجم تمرین افزایش قدرت و برطرف کردن اشکالات تکنیکی است.

تا بازی‌های آسیایی در چند مسابقه بین‌المللی دیگر هم شرکت خواهم کرد که با توجه به برنامه‌ریزی، مسابقه بعدی 27می در شهر فوربک فرانسه خواهد بود.

***: به عنوان یک‌ خراسانی حمایت‌ها از شما در استان چطور بوده‌ است ؟

تفتیان: به نظر من ورزش خراسان در چند سال اخیر جایگاه مناسب خود را پیدا کرده و شاهد موفقیت ورزشکاران خراسانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و همین طور برگزاری اردوهای ملی‌پوشان مختلف در این استان هستیم و می‌توان گفت من هم به عنوان یکی از ملی‌پوشان استان مورد حمایت مسئولان ورزش استانم بوده‌ام.

به ویژه در چند سال اخیر به مدیریت آقای صبوریان می‌توان گفت که بهترین شرایط بوده است و وی با تمام توان در تمام زمینه‌ها تلاش کرده‌اند که شرایط مناسبی را برای بنده چه قبل از المپیک‌ریو و همین طور الان قبل از مسابقات آسیایی فراهم آوردند که جا دارد به نوبه خودم از زحمات مجموعه اداره کل ورزش خراسان رضوی تشکر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.