استاندار خراسان رضوی گفت: به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد 1342، 367 برنامه محوری در بخش های مختلف در این استان اجرا می شود.

367 برنامه برای سالگرد امام در خراسان رضوی پیش بینی شد

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) افزود: بزرگداشت این 2 مناسبت مهم زمانی مناسب برای یادآوری ارزش های اصیل انقلاب و انتقال آن به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که دوره کمال و پختگی است، باید بتوانیم از این فرصت بیشترین بهره را در احیا و تثبیت این ارزش ها و معرفی آرمان ها و اندیشه های امام(ره) ببریم.
وی با تاکید بر اینکه ریشه های انقلاب عظیم ما در حرکت مردمی آن نهفته است، اظهار کرد: برنامه های این مناسبت ها هم باید با رویکرد مردمی و محوریت نقش مردم در آن برگزار شود.
رشیدیان افزود: در نهضت و انقلاب اسلامی ما هم بر خلاف آنچه در دنیا مرسوم بود در حرکت خالصانه و ارتباط صادقانه امام (ره) با مردم در هر شرایط و موقعیتی این امر نمود دارد از این رو باید برنامه های این مناسبت هم با ظرفیت و همراهی مردم انجام شود.
وی با اشاره به مراسم تشییع پیکر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی گفت: این مراسم برای رهبر یک کشور و ملت در تاریخ ملل بی نظیر بود که خود نشان از ارتباط و پیوند ناگسستی ملت و امام (ره) داشت.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: امروز دشمنان می کوشند گسست بین نسلی را دامن بزنند و از تمامی ابزارها برای تاثیر و تغییر در افکار و اذهان جوانان ما بهره ببرند تا تاریخ این انقلاب و کشور را به فراموشی سپرده و به اشکال مختلف از چهره های فاسد قبل انقلاب نیز برای جعل تاریخ استفاده می کنند.
وی گفت: این ایام، مناسبت هایی بی نظیری است که باید از آن برای احیا و معرفی تاریخ انقلاب سراسر افتخار این سرزمین بهره برد و فقط نباید به مسائل شکلی و ظاهری بلکه کیفی و محتوایی و روش هایی متفاوت بهره برد.
رشیدیان افزود: باید این ظرفیت های بالنده انقلاب را که تا امروز موجب قوت و اقتدار نظام شده به مردم، بویژه نسل جدید که بیشترین مخاطب برنامه های ما در این ایام هستند، معرفی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به روز قدس هم گفت: با توجه به اقدام ترامپ در جابه جایی سفارت آمریکا از تل آویو به قدس شریف باید این روز به عنوان نمادی از اتحاد و همدلی در حمایت از آرمانهای قدس شریف باشد.
وی از فرمانداران خواست که این مراسم را در سطح شهرستان ها با شکوه و عزتمند برگزار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.