بندرعباس ـ ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در نشست شورای قضایی استان هرمزگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 برگزاری ویژه برنامه های هفته قوه قضائیه در استان هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان ،ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در نشست شورای قضایی استان هرمزگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جریان این نشست حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته قوه قضائیه پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در هفته قوه قضائیه امسال نیز  مانند سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی با هدف پاسداشت این مناسبت تدارک دیده‌ شده است.

 وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم به منظور معرفی اقدامات، برنامه ها و دستاوردهای دستگاه قضایی استان و سازمان‌های وابسته به مردم شریف هرمزگان و همچنین ارزیابی عملکرد یکسال گذشته این مجموعه با هدف شناخت نقاط قوت و ضعف آن برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بخش دیگری از بیانات خویش، افزایش هماهنگی در عملکرد و برنامه ریزی‌ها میان اعضای شورای قضایی ، استفاده از توانمندی های صدا و سیما و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و نظارتی استان را زمینه ساز دستیابی به نتیجه مطلوب در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر هفته بزرگداشت قوه قضائیه در استان هرمزگان عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.