قدس انلاین : رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: نخستین الکتروموتور سیف کشور با قدرت 630 و 900 کیلو وات به سفارش وزارت جهاد کشاورزی در شرکت ماشین‌های الکترنیکی جمکو جوین تولید شد.

ساخت نخستین الکتروموتور سیف کشور در جوین
 علی امیدبخش امروز دوم خردادماه در جمع خبرنگاران در سبزوار با اشاره به ساخت نخستین الکتروموتور سیف با قدرت 630 و 900 کیلو وات در شرکت ماشین‌های الکترونیکی جمکو جوین، اظهارکرد: این الکترو موتور به سفارش وزارت جهاد کشاورزی برای پروژه آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان ساخته شده و مراحل ساخت و آزمایش الکترو موتور سیف به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه الکتروموتور سیف نسبت به نمونه های خارجی ارزان قیمت است، افزود: این نوع الکتروموتور در سال‌های گذشته به کشور وارد می‌شد و در حال حاضر با تولید شرکت جمکو نیاز داخل کشور تامین شده است.
در ادامه مدیرعامل شرکت ماشین‌های الکتریکی جمکو جوین نیز گفت: الکترو موتور سیف برای صنایع مختلفی همانند فولاد، مس، سیمان و آب و فاضلاب کاربرد دارد و این دستگاه برای پمپاژ کردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محمد رستمی با بیان اینکه ساخت الکتروموتورهای شرکت جمکو برای نخستین در سطح کشور است، افزود: زمینه‎های صادرات محصولات الکتروموتورهای شرکت جمکو سبزوار به کشور ترکمنستان فراهم شده است.
وی بیان کرد: شرکت جمکو قبل از سال 1390 بیشتر در زمینه تولید الکتروموتور های فشار ضعیف فعالیت می‌کرد و طی چند سال اخیر ساخت موتورهای با توان بالا ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.