قدس انلاین : معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی گفت: راه اندازی پادگان آموزشی ارتش در گناباد خواهد توانست در آینده شرق کشور در حوزه‌های مختلف متحول کند.

پادگان آموزشی گناباد، شرق کشور را متحول خواهد کرد
 امیر سرتیپ محمدرضا علیان نژاد امروز دوم خردادماه در مراسم تحویل پادگان آموزشی ارتش در بخش کاخک شهرستان گناباد با بیان این مطلب اظهار کرد: ارتش برای ایجاد پادگان‌های آموزشی برنامه‌های ویژه‌ای دارد و مطالعات زیادی باید صورت گیرد که تاکنون هفت پادگان در کشور داریم.
وی افزود: برای احداث پادگان ارتش عجله زیادی ندارد و معمولا مطالعات زیادی در این خصوص انجام می‌شود و زمانی که یک نقطه مشخص شد با همه هزینه‌ها آن را احداث می‌کند.

معاون تربیت و آموزش قرارگاه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و در صورت درست انجام شدن کار توسط مسئولین شهرستان از نیمه دوم سال برای پادگان گناباد جذب سرباز صورت خواهد گرفت.

حضور ارتش امنیت منطقه را افزایش می‌دهد

در ادامه حمید بنایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: حضور ارتش در این منطقه خواهد توانست میزان امنیت منطقه را افزایش داده و از سویی اورده اقتصادی خوبی برای گناباد داشته باشد.

وی افزود: معتقد هستم در کشور خیلی می‌توان کار کرد در صورتی که روحیه انقلابی گری داشته باشیم و خود را به انقلاب متعهد بدانیم و امروز نیز مردم باید مطالبه‌گر باشند و از مسئولین کار بخواهند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای کارخانه کاشی گناباد در سال 95 تسهیلات 30 میلیارد  تومانی دریافت کرده‌ایم که تاکنون 20 میلیارد ان به پروژه تزریق شده است و باید پیگیری جدی برای راه ‌ندازی آن صورت گیرد زیرا در اشتغال گناباد نقش بسزایی دارد.

بنایی خاطرنشان کرد: در هفته آینده مراسم افتتاح همزمان پنج اورژانس هوایی در کشور انجام خواهد شد که یکی از این مراکز در گناباد است.

موقعیت پدافندی و جغرافیائی گناباد برای ارتش

همچنین محمدعلی نبی‌پور فرماندار گناباد نیز در این جلسه بیان کرد: کاری که امروز شکل می گیرد و در آینده اجرایی خواهد شد یک کار تیمی و مردمی بوده و بر همین اساس اگر ارتش ایران، منطقه گناباد انتخاب کرده برای موقعیت پدافندی و جغرافیائی بوده که این کار نیز تنها با کمک مردم و مسئولین ارتش در این شهر میسر خواهد بود.

فرماندار گناباد توسعه هر منطقه را نیازمند وحدت و مشارکت مردم دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه آغاز سرعت دهی به رونق اقتصادی این منطقه خواهد بود و برهمین اساس شهرهایی داریم که به دلیل حضور ارتش در جایگاه بالایی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.