چابهار-قرارداد ساخت اولین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی­ در بندر شهید بهشتی چابهار بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و سازمان بنادر و دریانوردی چابهار منعقد شد.

انعقاد قرارداد ساخت نخستین ترمینال مواد معدنی در بندر شهید بهشتی

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، قرارداد ساخت اولین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی­ در بندر شهید بهشتی چابهار بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو( و سازمان بنادر و دریانوردی امضاء شد.

­­طبق این قرارداد طرح یادشده با سرمایه گذاری شرکت توسعه تجارت زندگی­ و با سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال مستقیم ۷۵ نفر و اشتغال غیر مستقیم ۱۷۵ نفر در مساحتی ۱۳ هکتاری اجرا می شود.
تجهیزات این طرح شامل واگن برگردان ، نوار نقاله ، بیل چرخشی بارگیری و تخلیه ،­ لودر بارگیری و تخلیه در بنادر به ظرفیت ۱۵ میلیون تن بارگیری و تخلیه مواد معدنی را انجام می دهند.
علاوه بر این تفاهم نامه احداث و بهره برداری از کارخانه تصفیه شکر امضاء شد که بر اساس آن شرکت صبا پیشرو با سرمایه گذاری ۱۲۴ میلیارد تومان در ۵ هکتار زمینه بهره برداری ۴۰ ساله را فراهم می آورد.
قرارداد و تفاهم نامه یادشده در حضور محبی استاندار سیستان و بلوچستان ، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر،  کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی و اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران منعقد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.