همدان - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: فردا همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر بازدید از مجموعه باغ‌موزه دفاع مقدس همدان رایگان است.

در روز آزاد سازی خرمشهر بازدید رایگان ار باغ موزه

به گزارش قدس آنلاین ، سردار مهدی ظفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار کرد: امروز بدون شک هر آنچه که داریم همه و همه به برکت خون شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد بیانگر از خودگذشتگی، ایثار، اقتدار و مقاومت این ملت بزرگ در برابر دشمنان ایران اسلامی است، از این رو سوم خرداد در تقویم به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت غیور ایران اسلامی نامگذاری شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یادآور شد: همزمان با فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر همیشه قهرمان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در روز پنج‌شنبه (سوم خرداد) برای عموم مردم شریف و ولایتمدار همدان و همه هموطنان رایگان است.

وی خاطره‌گویی توسط راویان دفاع مقدس و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و پخش فیلم و نماهنگ با موضوع آزادسازی خرمشهر، شهدای والامقام استان همدان و مدافعان حرم را از جمله برنامه‌های اجرایی در روز سوم خرداد در این مجموعه بزرگ فرهنگی برشمرد.

ظفری با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهرها از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۱۹ پذیرای عموم مردم است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس باید تبدیل به گفتمان شود و در این راستا ما باید ساختار ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حماسه باید تولید حماسه کند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از دستاوردهای دفاع مقدس قدرت بازدارندگی است که امروز از آن بهرهمند هستیم.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.