قزوین_ جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: با توجه به برگزاری کنگره شهدای عظیم در مهرماه سالجاری در استان، از فعالان رسانه ها انتطار می رود تا برای برگزاری هرچه بیشتر کنگره در زمینه های متعدد فرهنگی حمایت کنند و اطلاع رسانی انجام شود.

فعالان رسانه در برگزاری کنگره شهدای قزوین همکاری کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس برزگر ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هم اندیشی اصحاب بسیج رسانه استان قزوین که به بهانه ضیافت الهی با حضور جمعی از فعالان رسانه در سپاه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های مختلفی در استان قزوین پیش بینی شده که برگزاری کنگره ۲ هزار و ۷۰۰ شهید استان از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: این کنگره با حضور ۱۰ هزار نفر در مهر ماه سالجاری در قزوین برگزار می‌شود و این در حالی است که کنگره شهدا در استان‌های مختلف برگزار شده است ولی متأسفانه استان قزوین از جمله استان‌های جامانده در این میان و جزو ۵ استان آخری است که هنوز کنگره شهدا را برگزار نکرده است.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: برگزاری این کنگره و اجلاسیه عظیم نیازمند مقدماتی است که باید انجام شود که با توجه به آن باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آن انجام شود. 

برزگر ابراهیمی اضافه کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در استان، از فعالان رسانه ها انتطار می رود تا برای برگزاری هرچه بیشتر کنگره در زمینه های متعدد فرهنگی حمایت کنند و اطلاع رسانی انجام شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با قدرت ها نیازمند همت و تلاش مضاعف است، اضافه کرد: صداقت، امانت و اخلاص باید سرلوحه فعالیت ها باشد و از انجام فعالیتی که در راستا و خط انقلاب باشد ترسی داشته باشیم و فعالیتی ارزشمند است که با صداقت، درستی و اعتماد همراه باشد.

ایجاد فضای صمیمی در بین رسانه ها  مهمترین سیاست سازمان بسیج رسانه استان  

مسوول بسیج رسانه استان قزوین هم در این جلسه به سیاست های رسانه پرداخت و اظهار داشت: گام برداشتن رسانه متعهد در مسیر رهنمودهای ولایت فقیه از جمله وظایف رسانه است که باید در این مسیر بصیرت و روشنگری را در نظر داشته باشیم.

محمدکشاورز، ایجاد فضای صمیمی در بین رسانه ها را یکی از مهمترین سیاست های سازمان بسیج رسانه استان عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این اهداف فارغ از جریان های سیاسی، تلاش داریم و نیازمند همراهی تمام فعالان رسانه هستیم.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان افراد فرهیخته در جامعه محسوب می شوند که جامعه می تواند آنها را به عنوان امین درنظر بگیرد.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین همچنین به هم گرایی و وحدت اصحاب رسانه تأکید و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید قدرت تحمل و گذشت خود را افزایش دهیم و برای رسیدن به این وحدت و همدلی تلاش کنیم.

کشاورز یادآور شد: یکی از سیاست های پیش بینی شده بسیج رسانه استان، آموزش تخصصی خبرنگاران به منظور افزایش مهارت خبرنگار و منزلت اجتماعی رسانه ها است که امیدواریم این سیاست ها به صورت پیوسته دنبال شود.

وی مطرح کرد: اقدامات مناسبی در سازمان بسیج رسانه استان صورت گرفته است که از موارد آن می توان به برگزاری دوره های تخصصی قرآن و رسانه برای تقویت مهارت دینی و معنوی اصحاب رسانه و برگزاری دوره های تربیت سواد فضای اشاره کرد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از خبرنگاران و مدیران مسوول رسانه های استان به بحث و گفت وگو در موضوعات مختلف از جمله موضوعات برجام و موضوعات کشوری و مشکلات و دغدغه های رسانه های استان قزوین پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.