همدان - عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه مسوولیت‌پذیری در بین مدیران در سطح بسیار پایین است، گفت: مدیری که می گوید نمی‌توانم زیرمجموعه خود را مدیریت کنم، استعفا بدهد.

مسئولیت‌پذیری در بین مدیران بسیار پایین است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، اکبر کاووسی‌امید در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر با موضوع بررسی برنامه‌های شهرداری در بخش حمل و نقل بار و مسافر و حمل و نقل و ترافیک، اظهار کرد: نکته بسیار مهم در مدیریت بحث مسئولیت‌پذیری مدیر است.

وی با تأکید بر اینکه در مدیریت کلان متأسفانه پس از وقوع اشتباهات عذرخواهی و یا استعفای مسوول مربوطه را شاهد نیستیم، گفت: مسوولیت‌پذیری در بین مدیران در سطح بسیار پایین است؛ اگر وعده بدهیم و عمل نکنیم انتهای بی‌خیالی است.

این عضو شورای شهر همدان بیان کرد: تاکسی‌ها قابل مدیریت نیستند چون سازمان شخصی هستند؛ اگر مدیری بگوید نمی‌توانم زیرمجموعه خود را مدیریت کنم باشد، استعفا بدهد.

وی با بیان  اینکه یا باید بتوانیم کاری را انجام دهیم یا در غیر این صورت برویم در مسوولیت دیگری و این انتهای شجاعت است، افزود: قابل قبول نیست مدیران بگویند زیرمجموعه‌های آنها تمکین نمی‌کنند؛ باید فن وفنونی را به کار بگیرند که تمکین کنند که این فنون همان پیوست فرهنگی است.

کاووسی‌امید در ادامه با تأکید بر اینکه مدافع اجرای پیاده‌راه هستم، تصریح کرد: اما باید پیوست ترافیکی در این خصوص همزمان اتفاق می‌افتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه از کار الیت دفاع می‌کنم، ادامه داد: می‌گویند حمل و نقل عمومی باید بسیار توسعه یافته باشد که این طرح جواب دهد تا نارضایتی اجتماعی رخ ندهد و پیوست امنیتی  را رعایت کنیم.

این عضو شورای شهر همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: سه ماه قبل از آمدن من به شورا بحث خرید و وارد کردن ۱۵دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی مطرح بود و هنوز هم عملی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.