همدان - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری جلسات مشاوره حقوقی در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) همدان خبر داد.

برگزاری جلسات مشاوره حقوقی در آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی ،حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی از برگزاری ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت ماه میهمانی خدا ویژه‌برنامه‌ای را آستان مقدس برخی از امامزادگان شهرستان همدان برگزار خواهیم کرد.

وی به پذیرایی از زائران روزه‌دار با افطاری ساده بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) اشاره کرد و گفت: هر روز بعد از نماز ظهر نیز حجت‌الاسلام حق‌طلب به سخنرانی در این مکان مقدس خواهد پرداخت.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به مراسم جزءخوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۷ ویژه خواهران و برادران در آستان شاهزاده حسین(ع)، بیان کرد: مناجات سحرگاهی هر شب از ساعت یک تا ۳ بامداد در برنامه است.

وی از برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) در روز چهارشنبه نهم خردادماه خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت ۲۲ برگزار می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مراسم احیای شب‌های قدر از ساعت ۲۳ در آستان شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود، گفت: از ساعت ۱۱ صبح روز شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، دسته عزاداری علوی برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره حقوقی طی روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۷ در این مکان مقدس خاطرنشان کرد: مشاوره خانواده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.