همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل اولین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی در سال ۹۷ به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه خبر داد.

تصویب مجوز احداث نیروگاه ۸.۵ مگاواتی خورشیدی در منطقه قهاوند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه عنوان کرد: در این جلسه ۲۸ طرح در زمینه‌های مختلف از جمله احداث بنای واحدهای صنعتی، کشاورزی و خدماتی- رفاهی و تولیدی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

فرزانه یادآور شد: همچنین مجوز احداث نیروگاه ۸.۵ مگاواتی خورشیدی در منطقه قهاوند با توجه به استفاده از انرژی‌های پاک به تصویب اعضا رسید.

وی افزود: تصویب طرح‌های فوق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال بوده که زمینه برای ایجاد اشتغال تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم شده است.

فرزانه در ادامه بیان کرد: کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی یکی از کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است که وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از اراضی و احداث بنا و تأسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها و همچنین بررسی برنامه‌های توسعه حمل‌ونقل استان طرح‌های پدافند غیرعامل، طرح‌های توسعه عمران شهری، مجموعه‌های شهری، طرح‌های جامع ناحیه‌ای و ... را بر عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.