بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشهای والای انسانی بود که خداوند به واسطه آن کمک کرد و به سبب غیرتمندی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ازمیهن اسلامی ایران زمینه آزاد سازی خرمشهر را فراهم آورد.

فتح خرمشهر، فتح ارزش ها بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،حجه الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه بشرویه شامگاه روز گذشته در مراسم نورباران آسمان بشرویه به مناسبت سالگرد سوم خرداد و فتح خرمشهر با اشاره به تقارن سوم خرداد باماه مبارک رمضان گفت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت چراکه فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشهای والای انسانی بود که خداوند به واسطه آن کمک کرد و به سبب غیرتمندی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ازمیهن اسلامی ایران زمینه آزاد سازی خرمشهر را فراهم آورد.

امام جمعه بشرویه با اشاره به پیشرفت‌های تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: امروزه اگر ایران اسلامی در دنیا پیشرفت کرده به واسطه همین دلاورمردی ها و پایداری نیروهای ارزشی و مدافع انقلاب اسلامی است، و اگر این امنیت و آرامش که ثمره خون مقدس شهدا و بخصوص شهدای مدافع حرم و حریم امنیت نبود، امروزه ایران هم دچار نابسامانی مانند کشورهای همسایه می‌شد .

حجه الاسلام و المسلمین شمس الدین با معرفی الگوهای اسلامی گفت : ملت ایران اسلامی ملتی با ایمان،با اخلاص و با غیرت است و الگوی خود را اهل بیت (ع) و آقا اباعبدالله الحسین(ع) قرار داده که در مقابل ظلم و ستم یزیدیان از جان و فرزند و خانواده خود گذشت ولی مکتب سرخ حماسه حسینی امروزه تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و رژیم‌های استکباری آمریکایی_ صهیونیستی، ازنشر همین فرهنگ در بین ملت های آزادیخواه جهان واهمه دارند.

وی گفت: آنچه که امروزه در بین مردم علاقه‌مند به انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه ریشه گرفته و گروه‌های مقاومت را در لبنان عراق سوریه یمن و سایر کشورهای اسلامی تشکیل داده به واسطه همین حرکت ارزشمند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و نیروهای با اخلاص بسیجی و انقلابی است که حکام مزدور و ستم پیشه آمریکایی- صهیونیستی و سعودی را که برای مقابله با حرکت اصیل اسلام گروه‌های افراطی داعشی را تربیت کردند، به وحشت انداخته است.

وی افزود: ایستادگی مقاومت و وحدت نیروهای انقلابی زمینه‌ساز نزول برکات و نعمت های خداوند است و اگر این وحدت، تعامل، همگرایی و مقاومت نباشد، و نفوذی ها بخواهند با سران کفر و الحاد سازش کنند این موفقیت‌ها حاصل نمی شود.

گفتنی است در این مراسم ، آسمان شهرستان بشرویه به مناسبت سالگرد حماسه  فتح خرمشهر نورباران شد و همچنین برنامه هایی از جمله اجرای سرودخوانی و سخنرانی از دیگر برنامه ها بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.