جوین_ قدس انلاین : رئیس شورای شهرستان جوین گفت: ما نسبت به موضعگیری و اظهار نظر غیر منطقی رئیس ادراه صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار انتقاد داریم و ازمدیر کل استان تقاضای پیگیر مطالبات مردم هستیم

شهرستان جوین کارخانجات صنعتی متعددی دارد


به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، در پی اظهارات غیر واقعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار در خصوص صنایع موجود شهرستان جوین عکس العمل مردم، شوراها و حتی امام جمعه و مسئولین شهرستان جوین را درب بر داشته است.  

 رئیس شورای اسلامی شهرستان جوین با انتقاد شدید از موضعگیری غیر عقلایی مسئول اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار گفت: شهرستان جوین دارای کارخانجات متعددی است واگر اداره صنعت و معدن شهرستان جوین هم زیر نظر وی باشد او حق ندارد، امکانات شهرستان جوین را برای شهرستان دیگری تبلیغ کند.  

علی رضا عباس آباد عربی تاکید کرد: مدیر کل صنعت و معدن وتجارت استان خراسان رضوی تا دیر نشده است، نسبت به این موضعگیری غیر واقعی رئیس صنعت، معدن و تجارت سبزوار که به زعم ایشان جوین هم تحت سیطره اوست، واکنش نشان دهد.  

وی اظهار داشت: جمعی از مردم خشمگین شهرستان جوین با مراجعه به دفتر شورای شهرستان جوین خواستار برخورد شدید از طریق تجمع در فرمانداری شده بودند، که آن هارا به آرامش دعوت کرده ایم.  

عباس آباد عربی تصریح کرد: ما در این موقعیت حساس که دشمنان خارجی و داخلی دنبال تفرقه افکنی هستند باید تلاش کنیم، وحدت را در جامعه حاکمیت بخشیم نه این که به اختلافات دامن بزنیم.  

نایب رئیس شورای شهر نقاب گفت: در این موقعیت حساس نباید با عواطف مردم ولایتمدار شهرستان جوین بازی کرد.  

علی اصغر وکیلی تصریح کرد: نام بردن از تشکیلات و کارخانه ای که از نظر عرفی و فیزیکی و ثبتی در حوزه جغرافیایی شهرستان جوین قرار دارد، چه منافعی برای شهرستان دیگر دارد، که مسئول اداره اش با ذکر نام جمکو جوین بنام سبزوار عواطف مردم شهرستان جوین را جریحه دار کند.  

وی اظهار داشت: باید مردم و مسئولین شهرستان سبزوار بپذیرند، که شهرستان جوین دهمین سال ارتقاء به شهرستان را سپری می کند ومستقل است، آیا مدیران استان خراسان رضوی تا کنون یک بار امکانات شهرستان های دیگر را به نام مشهد عنوان کرده اند.  

رمضان علی شمس آبادی یکی از فرهنگیان گفت: کلمه اختصاری جمکو از جوین، صنایع ماشین های، الکترو موتور، کمپانی گرفته شده وبه همین نام ثبت شده است، من به عنوان یک شهر وند جوینی از مسئولان خواهش می کنم با احساسات مردم بازی نکنندوبا بازی کردن کلمات روح و جسم مردم را آزار ندهندو باعث عکس العمل مردم در بوجودآمدن وقایعی همانند کازرون و شاهرود و حتی جوین در زمان انتقال آموزش و پرورش نشوند.  

وی تاکید کرد: کارخانه ماشین های الکترو موتور جمکو(جوین) درحوزه جغرافیایی شهرستان جوین قرار دارد، چگونه مسئول یک اداره به خود جرات می دهداین کارخانه را به نام شهرستان دیگری در مصاحبه وخبر روزنامه خراسان مورخ اول خرداد خود اعلام  کند و مردم جوین را تحریک نماید.  

امام جمعه شهرستان جوین نیز در خطبه های هفته گذشته نماز جمعه از اظهارات مسئول اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار به شدت انتقاد کرد و گفت: مثل این که مسئول ادراه صنعت سبزوار فکر می کند، هنوز شهرستان جوین ملک، طلق آنهاست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.