همدان - امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در بساطخروجازبرجام باز ملت ایران پیروز خواهد بود گفت :در طول ۴۰سال روسای جمهوری آمریکا که با ایران جنگیدند به تاریخ پیوستند اما اقتدار ایران پا برجاست.

ایران در قضیه خروج آمریکا از برجام پیروز میدان خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین ، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: صدام گفته بود اگر ایرانیان خرمشهر را گرفتند من کلید بصره را به ایران تحویل می‌دهم زیرا هیچ گاه تصور نمی‌کرد این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه در فتح خرمشهر همه معادلات نظام جهان به مدد ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام به هم خورد، گفت: باید همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایستادگی محکم در برابر دشمنان ثابت‌قدم باشیم.
امام جمعه همدان با اشاره به فرمایشات رهبر رشید و فرزانه انقلاب در جمع مسوولان، آن را فصل‌الخطاب دانست و افزود: ایشان در این سخنرانی نکات بسیار مهمی را فرمودند و وظیفه مردم و مسئولان را مشخص کردند.
وی گفت: رهبری بیان کردند ۴۰ سال است آمریکایی‌ها با ما می‌جنگند و همواره شکست خورده‌اند، ضمن اینکه ما قوی‌تر شده‌ایم.
طه‌محمدی با اشاره به اینکه در بساط خروج از برجام، باز ملت ایران پیروز خواهد بود، ادامه داد: در طول ۴۰ سال روسای جمهوری آمریکا که با ایران جنگیدند به تاریخ پیوستند اما اقتدار ایران پابرجاست.
وی تأکید کرد: رهبری فرمودند سازمان ملل نوکر پول و زور آمریکا و زیر سلطه این کشور است و نباید به آن دل بست، چهار سال است یمن زیر آتش است و این سازمان کاری نمی‌کند.
امام جمعه همدان افزود: رهبری بیان کردند سردمداران کفر جهانی قابل اعتماد نیستند و اینها تعهد و اخلاقی ندارند، همه چیز برایشان همین دنیاست و هر چه ما عقب بنشینیم گستاخ‌تر می‌شوند.
وی گفت: وقتی گوش ندادیم و غنی‌سازی را جلو بردیم عقب نشستند و آن زمان که ما کوتاه آمدیم بدعهدی کردند حال آن که خود و متحدانشان دارای زرادخانه هسته‌ی هستند به تسلیحات متعارف موشکی ما معترضند.
طه‌محمدی در پایان خواستار برگزاری باشکوه جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در هفته جاری و غربت‌زدایی از آن امام همام شد.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.