قدس انلاین : دادستان عمومی و انقلاب قوچان از کشف جسد مردی 52 ساله در سد تبارک‌آباد این شهرستان توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد که کارمند یکی از ادارات هست.

کشف جسد کارمند یکی از ادارات قوچان در سد تبارک‌آباد

علی آذری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جسد مرد میان‌سالی حدوداً 52 ساله که کارمند یکی از ادارات این شهرستان است صبح امروز در اطراف سد تبارک‌آباد کشف شد.

وی بابیان اینکه این فرد مدتی دارای بیماری و از تعادل بدنی کاملی برخوردار نبوده است، گفت: شب گذشته این فرد بااطلاع خانواده به سمت سد تبارک حرکت می‌کند اما به دلیل برنگشتن به منزل تا آخر شب، نگرانی خانواده را به وجود می‌آورد.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به این مطلب که خانواده این شخص موضوع را از طریق نیروی انتظامی پیگیری می‌کنند، بیان کرد: صبح امروز جسد این فرد در حاشیه و انتهای سد توسط مأموران انتظامی پاسگاه منطقه تبریک کشف شد به‌طوری‌که سر جسد بیرون از آب قرار داشته است.

آذری تأکید کرد: با توجه به شواهد تحقیقی صورت گرفته در محل، احتمال قتل منتفی است اما بیماری وی دو احتمال دیگر را به وجود می‌آورد یکی اتفاقی بودن مرگ و دیگری خودکشی که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.