راننده ترانزیت تایبادی که از هشت‌ماه قبل در کشور افغانستان زندانی شده بود با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان تبرئه و آزاد شد.

راننده بی‌گناه تایبادی از بند اسارت در کشور افغانستان آزاد شد
راننده که حامل بار ترانزیت پلمپ شده از کشور چین به مقصد افغانستان بود در گمرک اسلام قلعه و بازرسی کانتینر توسط نیروهای امنیتی کشور مقابل دستگیر و خودرو او توقیف شد.
در بررسی‌های انجام شده بار ترانزیت تیزاب برای تولید مواد مخدر بود که با پیگیری‌های مکرر نمایندگان شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی‌اطلاعی راننده از نوع بار ثابت و بعد از گذشت مدت طی شده آزاد گردید.
بنابر این گزارش فرماندار تایباد در مراسمی که به مناسبت تقدیر از مسولان شهرستان در راستای حل این پرونده شامگاه پنجشنبه سوم خرداد در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد گفت: دفاع از حقوق یک ایرانی بی‌گناه در کشور بیگانه وظیفه بشردوستانه است که با توکل بر خدا به درستی انجام گرفت.
حسین شرافتی راد افزود: در این راستا نیروهای امنیتی کشور برای ارتباط با کشور افغانستان و بررسی این پرونده به صورت شبانه‌روزی تلاش کردند.
وی به حماسه سوم خرداد اشاره داشت و اظهار کرد: در زمان جنگ رزمندگان با تمام قوا برای حفظ ذره ذره خاک ایران تلاش کردند و خون خود را تقدیم کردند تا ایران آزاد و سربلند باشد امروز حمایت از حق مظلوم در ادامه راه شهدای دفاع مقدس است.
در ادامه محمدی یکی از کشاورزان مرزنشین شهرستان گفت: امروز ما در مرحله برداشت هستیم و اگر در امنیت به کشاورزی برای امرار معاش میپردازیم دلیلی ندارد جز اینکه عدهای در لباس مقدس نظام از آسایش خود گذشتهاند تا ما در امنیت کامل باشیم.
وی اظهار کرد: دفاع از یک فرد مظلوم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد که مسولان این نظام همیشه و درهمه حال از حقوق ایرانیان دفاع می‌کنند.
مرکز شهرستان 118 هزار نفری  تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.