قدس انلاین : رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی جزئیات تاریخ و زمان ثبت‌نام، برگزاری و بازبینی آثار در بیست‌وهشتیمن جشنواره تئاتر استانی رضوان را اعلام کرد.

جزئیات برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استانی رضوان
سیدجواد اشکذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه خراسان، پیرامون برگزاری جشنواره تئاتر استانی رضوان و فراخوان این جشنواره اظهار کرد: جشنواره از چهارم تا هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و هشتم شهریور، مقارن با شب عید غدیر، اختتامیه این جشنواره را خواهیم داشت.

اشکذری افزود: بازبینی‌ها در تیرماه انجام خواهد شد و در حال حاضر ثبت‌نام‌ها در جشنواره تئاتر استانی رضوان در جریان است، ضمن این که تمرینات نیز آغاز شده و بازبینی تا اواخر تیرماه مشخص خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین، آثار در مردادماه نیز باید اجرای عمومی داشته باشد و در دهه اول شهریورماه نیز جشنواره برگزار خواهد شد که پس از آن هم ماه محرم را پیش رو داریم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی در خصوص موضوعات و بخش‌های جشنواره تئاتر استانی رضوان عنوان کرد: موضوعات جشنواره نیز، همان موضوعات قبلی است که در بخش‌هایی چون بخش آزاد، شهادت، ایثار، دفاع مقدس، فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.