قدس انلاین: رییس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی از آمادگی و برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری جام شهید بنی‌اردلان خبر داد.

خراسان رضوی آماده برگزاری جام شهید بنی‌اردلان است
 
علیرضا دوانلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کلاس‌های مربیگری امسال ما در راستای کلاس‌های قبلی و توسعه برنامه‌های گذشته، ادامه دارد و برای اینکه بتوانیم مدارک شرکت‌کنندگان را بدهیم نیاز به یک دوره تئوری داریم که برگزاری آن بستگی به تعداد داوطلبان و متقاضیان داشت.
  
رییس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی افزود: دوره مربی‌گری در مشهد شامل یک دوره آموزشی توجیحی می‌شود که مدرس رسمی فدراسیون نیز حضور دارد. در این دوره آموزش‌های پایه‌ای داده می‌شود تا مسابقات بولینگ در استان از این وضعیت خارج شود و در نهایت به تعاریف استاندارد خود نزدیک شود.
دوانلو خاطرنشان کرد: در یک سالی که مسئولیت هیئت را بر عهده داشته‌ایم، خوشبختانه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته‌است. 6 دوره مسابقات برگزار کردیم و میزبان مسابقات اسنوکری بودیم که در کشور بی‌نظیر بود.
وی عنوان کرد: سال گذشته علاوه بر مسابقات استانی، مسابقات قهرمانی کشور را داشتیم. خراسان رضوی در لیگ کشوری مقام چهارم را از آن خود کرد، در مسابقات قهرمانی کشور در بخش اسنوکر مقام اول را کسب کردیم.
رییس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی تصریح کرد: در پینبال نیزدر بخش تیمی زیر 18 سال نیز سوم شدیم، همچنین در انتخابی تیم ملی زیر 21 سال اول شدیم.
دوانلو تاکید کرد: دو مسابقه در نظر داریم تا برگزار کنیم، جام شهید بنی‌اردلان را در دستور کار قرار داده‌ایم و دیگری جام رمضان است که البته زودتر از جام شهید بنی‌اردلان آغاز شده‌است.
وی بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات آمادگی لازم را داریم و مقام‌آوری‌های ورزشکاران خراسانی نیز انگیزه لازم را به ورزشکاران داده تا با انرژی وارد رقابت‌ها شوند.
رییس هیات بولینگ و بیلیارد خراسان رضوی اضافه کرد: سال گذشته ما یک فضای آموزشی را برای بانوان فراهم کردیم، حدود 30 نفر آموزش دیدند، همچنین زمینه حضور بانوان در مسابقات مختلف را در سه رشته مرتبط با هیات خود فراهم کردیم.
دوانلو گفت: همچنین در سال گذشته در خصوص شهرستان‌ها بسیار عقب بودیم، اما توانستیم در سال گذشته 7 شهرستان را فعال کردیم و با حضور در این شهرستان‌ها وضعیت آن‌ها را از نزدیک ملاحظه کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.