کرج- رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز گفت: اوضاع نابسامان پیست دوومیدانی ورزشگاه شریعتی و انقلاب کرج به اصلی ترین و بزرگترین دغدغه این رشته در البرز تبدیل شده است.

وضعیت نامناسب پیست ها بزرگترین دغدغه دوومیدانی البرز

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پیست شریعتی از مدت ها قبل با مشکلاتی مواجه بوده این در حالی است که در حال حاضر می توان گفت این پیست به طور کامل از بین رفته و قابل استفاده نیست.

وی از هزینه یک میلیاردی برای تعمیر و بازسازی پیست شریعتی خبرداد و گفت: با توجه به مشکلات مالی و بالا بودن هزینه های تعمیر پیست شریعتی تصمیم بر این بوده تا توان و تمرکز خود را بر تعمیر پیست ورزشگاه انقلاب معطوف کنیم.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز تصریح کرد: بدون شک استعدادهای بسیاری در سطح استان البرز وجود دارند که شناسایی و شکوفایی آن ها وابسته به وجود پیست های استاندارد است.

مرادی با اشاره به درخشش ورزشکاران البرزی در مسابقات لیگ طلایی گفت: الهام کاکلی در دوی ۴۰۰ متر به مقام اول دست یافت و اسماعیل قادری نیز در دوی ۱۵۰۰ متر به مقام چهارم رسید.

وی تصریح کرد: در این مسابقات که در تهران برگزار شد یونس یوسفوند در رشته پرتاب نیزه به مقام سوم دست یافت و هانیه ثمری نیز در دوی ۱۵۰۰ متر بانوان توانست مقام دوم را کسب کند.

رئیس هیئت دوومیدانی از برگزاری لیگ پویا ویژه نونهالان استان خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه نونهالان دختر و پسر بوده که مرحله نخست آن در نوزدهم و بیستم خردادماه برگزار می شود.

مرادی به اعزام تیم نوجوانان و جوانان استان به مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: مسابقات نوجوانان به میزبانی تهران و مسابقات جوانان نیز به میزبانی سنندج برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد درخشش نمایندگان البرز در آن مسابقات باشیم.

وی در خصوص حضور نمایندگان استان در تیم ملی گفت: الهام کاکلی، یونس یوسفوند، اسماعیل قادری، شقایق کشاورز و هانیه ثمری نمایندگان استان البرز در تیم ملی دوومیدانی خواهند بود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان البرز در پایان تصریح کرد: البرز سرشار از چهره های مستعد است که در صورت وجود امکانات سخت افزاری از قبیل پیست مجهز بدون شک در آینده شاهد درخشش آن ها در سطح ملی خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.