قدس آنلاین:استاندار خراسان رضوی گفت:فتح خرمشهر حاصل خودباوری و خدا باوری رزمندگان و اتحاد ارتش و سپاه و بسیج بود.

آزادی خرمشهر حاصل اتحاد، خودباوری و خدا باوری رزمندگان

به گزارش قدس آنلاین؛ علی رضا رشیدیان در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر برگزار شده بود؛ با بیان این که برخی از روزها و مناسبت ها هیچگاه از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد؛ اظهار داشت: یکی از این رخدادها سالروز آزاد سازی خرمشهر است.
وی افزود: در شرایطی که تمام دنیای غرب و استکبار از رژیم بعث عراق حمایت اطلاعاتی و لجستیکی می کرد و صدام خیال ماندن در خرمشهر را داشت به گونه ای که گفته بود اگر خرمشهر را پس بگیرید کلید بغداد را خواهم داد؛ جوانان متعهد، قرآنی و انقلابی علی رغم تمامی تحریم ها خرمشهر را خونین شهر تبدیل کردند و به آغوش ملت بازگرداندند.
استاندار خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهیدان عملیات آزاد سازی خرمشهر، تصریح کرد: در این مسیر جوانان عزیزی و سرداران سرافرازی جان خود را فدا کردند و ودیعه ای گران بها برای ما به یادگار گذاشتند.
رشیدیان خاطر نشان کرد: استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همان ودیعه ای است که شهیدان برای ما به ارمغان آورده و به ودیعت گذاشته اند که همه ی ما موظف به حراست و پاسداری از آن و تلاش برای سربلندی و عزت کشور و مردم تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.