قدس آنلاین:مشاور شهردار مشهد در امور بانوان از راه‌اندازی سایت بانوان بوستان بهار خبر دادوگفت: سایت بانوان بوستان بهار در طرح اولیه با مساحت ۲ هکتار محصور و آماده‌سازی خواهد شد..

 سایت بانوان بوستان بهار راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ زری جراح که به منظور بررسی شرایط کلی بوستان بهار و سایت بانوان آن در بوستان بهار حضور یافته بود از نزدیک در جریان کم و کیف اقدامات مورد نیاز برای این پروژه قرار گرفت و بیان کرد:سایت بانوان بوستان بهار با پیگیری شهروندان و مساعدت شورای اسلامی شهر به زودی وارد فاز عملیاتی جهت بهره‌برداری خواهد شد.
جراح اظهار داشت: این سایت که طی روزهای آینده برای محصورسازی و جداره‌کشی پیرامونی آن آماده‌سازی می‌شود، در مرحله تکمیل مشتمل بر بخش‌های مختلف فرهنگی، سبک زندگی و ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، دوچرخه‌سواری و... خواهد بود.
وی ابراز کرد: بخش عمده‌ای از سایت بانوان به لحاظ پوشش گیاهی و فضاسازی آماده است و پس از محصورسازی آن می‌توان اقدامات مورد نیاز برای تکمیل و افزودن بخش‌هایی برای ورزش و سیاحت بانوان را نیز فراهم آورد.
مشاور شهردار مشهد در بانوان شهردار مشهد با اشاره به موقعیت مکانی این بوستان و سایت بانوان آن تصریح کرد: بوستان ۸۰ هکتاری بهار در یکی از نقاط کم‌برخوردار شهر احداث شده که جمعیت متراکم قابل توجهی را در خود جای داده است و با توجه به جمعیت کثیری که در ضلع شرقی آن از محلات دروی، رسالت، سیس‌آباد و... برای تفرج و ورزش حضور می‌یابند.
جراح ادامه داد: از زمان افتتاح، این بوستان نیازمند فضایی مناسب و محصور برای فعالیت اجتماعی بدون دغدغه بود که خوشبختانه با راه‌اندازی سایت بانوان این بوستان می‌توان پاسخی در خور و شایسته به این نیاز شهروندان داد.
وی ضمن اعلام اینکه شهردار مشهد پیگیر رسیدگی به امور بانوان و تسهیل شرایط فعالیت‌های اجتماعی آنان است به بانوان حاضر در این بازدید قول داد تا تمام توان خود را برای راه اندازی سریع سایت بانوان بوستان بهار و ارائه خدمات شایسته در آن به کار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.