ساوجبلاغ- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از برگزاری همایشی اقتصادی پس از پایان ماه مبارک رمضان با هدف جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه هر چه بیشتر این شهر خبرداد.

همایش اقتصادی جذب سرمایه گذار برگزار می شود/تامین آب و مترو در دستور کار

سیدمهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این ارتباط کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده و تاکید ویژه‌ای روی استفاده از پتانسیل بالای بخش خصوصی در بحث سرمایه گذاری داریم.

وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی برای رشد وتوسعه هر چه بیشتر شهرجدید هشتگرد میان مسئولان شهری واستانی وجود دارد گفت: باتلاش‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده اتفاقات خوب و مبارکی را در توسعه اقتصادی و سایر زمینه‌ها شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد را شهری با ظرفیت‌های بالای عنوان کرد و گفت: این شهر در کنار محور ترانزیت اروپا و در مسیر ۱۳ استان قرار گرفته ضمن آنکه آب و هوا و طبیعت خوب آن سبب شده به عنوان دومین شهر استان البرز در گردشگری مطرح باشد.

این مسئول دو موضوع مترو وتامین آب را از مسایل مهم پیش رو این شهر در سال جاری برشمرد وگفت: یکی از موانع  هشتگرد در راه توسعه آن حمل ونقل ریلی است که ارتباط با کلانشهرهای تهران و کرج را با مشکل مواجه کرده بود که با افتتاح مترو به عنوان اصلی ترین و محوری ترین برنامه ما در این مجموعه این ارتباط برقرار خواهد شد.

هدایت تصریح کرد: در موضوع مترو شهرجدید هشتگرد ۹۹ درصد تملکات صورت گرفته و به ترتیب زیرسازی ۹۶ درصد و  روسازی و ریل‌گذاری با ۵۰ درصد همراه بوده است و به نوعی بخش‌های هزینه بر و سخت انجام شده است.

وی با تاکید براینکه در بخش مهندسی این پروژه مشکلی وجود ندارد گفت: اگر اعتبارات مابقی تجهیزات تامین شود تا پایان سال این پروژه اجرایی می شود.

هدایت به تامین آب به عنوان دومین موضوع مهم پیش روی شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این مسئله با پیگیری‌های صورت گرفته رفع و قرار است آب هشتگرد از سد طالقان تامین شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده هفتم خرداد پروژه انتقال بخشی از آب طالقان به هشتگرد افتتاح و تامین آب شرب هشتگرد انجام می شود.

هدایت در پایان گفت: امیدوارم کار تامین ۵۰ لیتری آب شرب هشتگرد با بهره برداری از این پروژه انجام شود وبعد از آن  با تامین زیرساخت‌های صورت گرفته ۵۰ لیتر دوم هم به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.