اصفهان- کشاورزان سختکوش و ولایتمدار شهر ورزنه در پیامی از حضور پر خیر و برکت و همراه با حمایت بی‌شائبه استاندار اصفهان جهت تقویت و تحکیم حقابه و دریافت خسارت خشکسالی کشاورزان شرق اصفهان تقدیر و تشکر کردند.

تشکر کشاورزان شرق اصفهان از استاندار

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن تقدیر کشاورزان قدر شناس و فهیم شهر ورزنه بدین شرح است:

«بدینوسیله ما مردم کشاورز و شهیدپرور شهر ورزنه از حضور پرخیر و برکت و همراه با حمایت معنوی حضرتعالی جهت تقویت و تحکیم حقابه و دریافت خسارت خشکسالی کشاورزان شرق اصفهان (مرحله اول) در شهر ورزنه را که با خلوص نیت و از روی کرامت محقق گشته، اجر نهاده و موفقیت بیشتر جنابعالی و همکاران محترمتان را در جلوگیری از تضییع حقابه قانونی و شرعی مردم، از درگاه خداوند متعال خواستاریم و امید است در مدیریت و توزیع عادلانه آب زاینده رود که به اشتغال و معیشت مستقیم مردم شرق اصفهان می‌انجامد موفق و سربلند باشید. پ

به همین منظور جهت اعلام حمایت از جنابعالی در تامین ضروریات اولیه معیشت و همچنین ایجاد زیرساخت‌ها و راه اندازی صنعت، گردشگری و ... جهت اشتغال و جذب مردم به ویژه جوانان در این منطقه محروم شاهد اقدامات امیدوار کننده و موثر بیشتر جنابعالی باشیم؛ ان‌شاءالله.

موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و شما را از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.