برخی منابع در فضای مجازی به نقل از منابع بلندپایه در دولت ترامپ از زخمی شدن «محمد بن سلمان» در حادثه محله الخزامی ریاض سخن گفته‌اند.

قدس آنلاین:  «مجتهد» کاربری که هر از چند گاهی اخبار محرمانه‌ای از پشت پرده آل سعود منتشر می‌کند، از احتمال زخمی شدن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در حادثه تیراندازی منطقه الخزامی ریاض در ماه گذشته خبر داده است.

وی نوشته است حرف و حدیث‌ها درباره زخمی شدن بن سلمان در حادثه محله الخزامی افزایش یافته است و منابع نزدیک به وی از احتمال ظاهر شدنش در رسانه‌ها برای تکذیب آنچه درباره وی گفته می‌شود، خبر داده‌اند. تصاویری که روزهای گذشته درباره بن سلمان مربوط به بازیکنان تیم ملی و نشست شورای اقتصادی سعودی منتشر شد، نتوانست ابهامات مربوط به سرنوشت بن سلمان را برطرف کند.

از سوی  دیگر یک منبع مخالف آل سود اعلام کرد منابع  بلندپایه در دولت ترامپ از زخمی شدن «محمد بن سلمان» در حادثه محله الخزامی ریاض سخن گفته‌اند. منابع سعودی هم تاکید کرده‌اند بن سلمان پس از این حادثه منتقل شده است. درباره اینکه آیا بن سلمان بهبود یافته یا همچنان در بیمارستان است، شک و تردید وجود دارد، باید روزهای آینده به انتظار بنشینیم.

 کاربری با لحن کنایه‌آمیز و طنز نوشته است تنها راه برای پادشاهی سعودی برای اینکه مرگ ولیعهد، بن سلمان را تکذیب کند این است که محمد بن سلمان با سلطان القحطانی بدل وی به طور همزمان در مانیتور تلویزیون ظاهر شوند.

در روزهای گذشته غیبت یک ماهه بن سلمان ولیعهد عربستان به تیتر نخست بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده است. بن سلمان پس از ماجرای تیراندازی در کاخ الخزامی در اول اردیبهشت ماه دیده نشده و همین مسئله شایعه زخمی شدن وی را تقویت می‌کند، مقامات سعودی تلاش می‌کنند با انتشار برخی تصاویر بدون تاریخ نگاه‌ها را از بن‌سلمان و سرنوشت وی منحرف کنند به طوری که مدیر دفتر ولیعهد سعودی در ابتدا یک تصویر از بن سلمان با برخی از مقامات منطقه ای منتشر کرد که البته بدون تاریخ بود. پس از این خبر، خبرگزاری رسمی عربستان بدون پرداختن به اخبار منتشر شده درباره دلیل غیبت طولانی ولیعهد این کشور در انظار عموم، مدعی تماس تلفنی وی با صدراعظم اتریش شد. در ادامه خبرگزاری عربستان بامداد چهارشنبه با انتشار عکس‌هایی از «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی، نوشت، او در جلسه روز سه‌شنبه هیئت وزیران این کشور حضور داشته است. به نظر می رسد که پس از فشارهای رسانه‌ای در مورد چرایی غیبت بن سلمان، دربار سعودی به دنبال انتشار اخباری مبنی بر زنده بودن وی است. البته در هیچ کدام یک از خبرهای منتشر شده در این مورد، فیلمی از بن سلمان منتشر نشده و تنها چند تصویر وجود دارد که می‌تواند برای هر زمانی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.