بیش از ۲۶۰ جلد قرآن در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد وقف شد.

وقف بیش از ۲۶۰ جلد قرآن در نمایشگاه قرآن مشهد

 به گزارش قدس آ نلاین، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ۲۶۹ جلد قرآن به ارزش یک میلیون و ۸۸۳ هزار تومان از نخستین روز برپایی سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت مشهد تاکنون در غرفه مربوط به این نهاد وقف شده است.

حجت الاسلام جمال ایزدی افزود: در بخشی از غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی قرآنهایی وجود دارد که مراجعان با خرید هر یک به قیمت هفت هزار تومان آن را وقف محافل قرآنی می کنند.

 وی گفت:با توجه به این که تعداد موقوفات قرآنی در خراسان رضوی بیشتر در حوزه آموزش و خواندن قرآن کریم است، از این رو این شیوه  وقف می تواند به افزایش موقوفات قرآنی در استان کمک کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: پارسال پنج هزار جلد قرآن کریم در این استان وقف و در مراکز و محافل قرآنی توزیع شد.

کودک  و بازی و سرگرمی با مفاهیم قرآنی، ثبت نام متقاضیان در موقوفه های مشارکتی با موضوعات ایثار و شهادت، دانشکده علوم قرآنی، علم و فناوری و ساختمان موقوفی حضرت زهرا(س)، مشاوره وقف، ثبت نام در مسابقات قرآنی و در مراکز مجازی حفظ قرآن و تشریح فعالیتهای بقاع متبرک امامزادگان از دیگر بخشهای غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی است.

سیزدهمین نمایشگاه ملی قرآن و عترت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد تا دهم خرداد در عرصه میدان شهدای مشهد پذیرای عموم علاقه مندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.