قدس انلاین : نماینده خراسان رضوی در مسابقات پرتاب وزنه بازی‌های آسیایی در خصوص حواشی اعزام به‌عنوان ورزشکار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر، من قرار است، به‌عنوان نماینده کشورم به‌میدان بروم و افتخار برای کل کشور کسب کنم، برای این مهم نیاز به آرامش دارم.

برای کسب مدال آسیا به آرامش نیاز دارم
 شاهین مهردلان به‌عنوان نماینده خراسان رضوی در مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی آقایان در رشته پرتاب وزنه انتخابی بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست با ثبت رکورد ۱۹متر و ۶۳ سانتی متر ضمن کسب سهمیه مسابقات آسیایی رکورد خوبی از خود به‌جای بگذارد و حالا یکی از بخت‌های کسب مدال نیز به‌شمار می‌آید.

بعد از قطعی شدن سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا، بنا به‌گفته مهردلان، مدیران ورزشی خراسان شمالی با دادن وعد‌ه‌هایی در سدد برآمدن تا این ورزشکار به‌عنوان نماینده خراسان شمالی اعزام شود و این موضوع حواشی را به‌وجود آورد، شاهین مهردلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درخصوص این حواشی اظهار کرد: من از ۱۱ سال پیش وارد این رشته شدم، اما حدود ۶ سال است که به‌صورت حرفه‌ای این ورزش را دنبال می‌کنم.

وی افزود: در ابتدایی آغاز دوران ورزش حرفه‌ای به مسئولین اداره کل ورزش وجوانان خراسان شمالی مراجعه کردم و هیچ حمایتی از من صورت نگرفت، به‌همین خاطر به خراسان رضوی آمدم و ۶ سال است ساکن این استان هستم.

قهرمان پرتاب وزنه لیگ طلایی دوومیدانی کشور گفت: من چندسالی در درگز تمریناتم را زیر نظر مربی  و اداره ورزش وجوانان این شهرستان شروع کردم و اولین مسابقه‌ی رسمی که شرکت کردم به‌عنوان نماینده خراسان رضوی بوده است، در تمام این سال‌ها تحت حمایت هیات دو و میدانی خراسان رضوی بودم و حتی تغذیه و مکمل و محل اسکانم توسط هیات و اداره کل ورزش وجوانان تامین شده است.

مهردلان تصریح کرد: من برای رسیدن به این جایگاه سختی‌های زیادی کشیدم، در حال حاضر، ۲۲ سال سن دارم و برنامه‌های زیادی در حوزه ورزشی خود دارم، اینکه از کدام استان شرکت می‌کنم، در حال حاضر اهمیت ندارد، چراکه منافع ملی درمیان بوده و کسب نتیجه در مسابقات آسیایی افتخار کل کشور است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر دانشجوی تربیت بدنی در مشهد هستم و علاوه بر ورزش تحصیلم را ادامه می‌دهم، بزرگ‌ترین هدفم کسب مقام طلا در المپیک و جهان است تا با ثبت رکوردی دست‌نیافتنی پرچم کشورم را برافرازم.

قهرمان پرتاب وزنه لیگ طلایی دوومیدانی کشور بیان کرد: چند روزی تمریناتم را در مشهد پیگیری می‌کنم و به‌مدت دوماه به یکی از کشورهای اروپایی اعزام و قبل از بازی‌های جاکارتا در چند تورنمت بین‌المللی حاضر می‌شوم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.