قدس انلاین : نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: واکنش کنگره آمریکا مصداق القای رعب در دل کافران به وسیله پروردگار است.

واکنش کنگره آمریکا مصداق القای رعب در دل کافران است
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی عصر امروز در ادامه سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که با محوریت سوره مبارکه «فتح» در محل مهدیه مشهد برگزار می شود، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان رهبری واکنش سریع دولتمردان آمریکایی و اروپایی را در پی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: یک روز پس از سخنان مقام معظم رهبری، کنگره آمریکا متممی را برای قانون فعالیت های نظامی آمریکا تصویب کرد که به دولت این کشور اجازه نمی‌دهد از قانون مذکور علیه ایران استفاده کند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این که واکنش کنگره آمریکا مصداق القای رعب در دل کافران به وسیله پروردگار است، افزود: وزیر امور خارجه آمریکا نیز که اخیرا علیه ایران لجن پراکنی کرده بود، گفت «براندازی رژیم ایران در برنامه دولت ترامپ نیست.» وزیر خارجه فرانسه نیز اظهار کرد شرایطی که آیت الله خامنه‌ای برای آینده برجام اعلام کرده، قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق آیه شریفه «هُوَ الَّذِی أَنْزَلَ السَّکِینَةَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا»، آرامش دل مؤمنان و القای رعب به کافران از نصرت های الهی برای جریان مؤمن است.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: در جریان جنگ بدر که تعداد لشکریان مسلمان 312 نفر بود، لشکریان کفار 1800 نفر بودند اما نقل شده که یکی از سران آن ها اظهار کرد «گویی شترهای لشکر مدینه مرگ را همراه خود می آورند.» این نشان دهنده همان القای رعبی است که پروردگار نسبت به کفار اعمال می کند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به سابقه نفوذ کلام رهبر انقلاب در محافل بین المللی، یادآور شد: وقتی عربستان پیکر مطهر شهدای منا را تحویل نمیداد، رهبری فرمودند «اگر بنا باشد بد اخلاقی کنند، جور دیگری برخوردخواهیم کرد.» وزیر بهداشت می گفت تا پیش از این سخن رهبری آن ها حاضر به برگزاری جلسه با ما نبودند اما پس از تهدید رهبری، دنبال ما می گشتند تا زودتر امور پیکر شهدای ایرانی را به انجام برسانند. این همان القای رعبی است که خداوند در دل کفار می اندازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.