قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که اجازه نمی‌دهد با تمام تمرکز و توان تمرین کنم.

 برخی اتفاقات اجازه تمرکز نمی‌دهد/ می‌خواهم تحت نظر کمیته ملی المپیک باشم

به گزارش قدس آنلاین، احسان حدادی که مدتی را در آمریکا اردو داشت، اواخر هفته گذشته برای برپایی اردوی اروپایی به آلمان آمد و روز گذشته نیز در مسابقات معتبر هال با رکورد 66.13 به عنوان سوم دست یافت.

حدادی در مورد این مسابقه اظهار داشت: پرواز طولانی 42 ساعته را برای رسیدن به آلمان داشتیم و واقعا خسته بودم. خیلی تلاش کردم که رکورد بهتری داشته باشم، اما بدنم دیگر جواب نمی‌داد، اما به هرحال خوب بود. تمام پرتاب‌هایم بالای 65 متر بود و مربی‌ام از آن ابراز رضایت کرد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز کافی برای پرتاب کردن ندارم، تاکید کرد: متاسفانه یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که اجازه نمی‌دهد با تمام تمرکز و توان تمرین کنم. این موضوع را سربسته می‌گویم و آنهایی که باید این تمرکز را برای من مهیا نمی‌کنند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در پاسخ به این سوال که چه انتظاری تا آغاز بازی‌های آسیایی داری؛ عنوان کرد: از کمیته ملی المپیک می‌خواهم که کاری کنند که تا آغاز بازی‌های آسیایی تحت نظر کمیته ملی المپیک باشم تا بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم، چون واقعا برای من هزینه می‌شود و باید این هزینه کردن به نحو احسن باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر شانس کسب مدال طلا در دایموند لیگ رم دارد، گفت: ببینید به هرحال هر موفقیتی یک عقبه‌ای دارد و همانطور که گفتم اگر برنامه‌ریزی‌ها آنطوری که پیش بینی شده است، صورت بگیرد، این اتفاق غیرممکن نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.