سرپرست باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه پرداخت بدهی‌های این باشگاه بر عهده محمدرضا زنوزی است، از اقدامات این باشگاه برای بستن یک تیم قدرتمند خبر داد.

الیاسی: صد درصد سهام تراکتورسازی واگذار شده است/ بدهی ها زیاد است ولی زنوزی پرداخت می کند

به گزارش قدس آنلاین، عباس الیاسی درباره واگذاری تیم تراکتورسازی تبریز به محمدرضا زنوزی گفت: ما برای واگذاری باشگاه فراخوان زدیم و پروسه قانونی طی شد. تیم واگذاری یک تیم خاص بود و تمام مراحل، قانونی طی شد.

تیم قدرتمندی بسته می شود

وی تاکید کرد: تراکتورسازی قطعا با زنوزی به اوج بر می گردد. از صحبتهای زنوزی متوجه شدم که او برنامه های کوتاه و بلندمدتی دارد. زنوزی می خواهد زیرساختها را اصلاح کند و به تیم های پایه هم توجه کند. امسال هم یک تیم قدرتمند را راهی لیگ می کند. با تجربه ای که زنوزی از لیگ برتر دارد می تواند به تراکتورسازی کمک زیادی داشته باشد.

زنوزی گسترش را رها نمی کند
سرپرست باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که وضعیت مالکیت باشگاه گسترش فولاد با حضور زنوزی در تراکتور چه می شود؟ تصریح کرد: وضعیت گسترش هم در یکی دو روز آینده مشخص می شود. تا جایی که می دانم زنوزی گسترش را رها نمی کند چون خودش عضو هیات مدیره و یا مدیرعامل نیست.

مالکیت دو جانبه مغایر با قوانین فیفا؟
الیاسی درباره اینکه مالکیت یک نفر بر دو باشگاه در یک لیگ مغایر با قوانین فیفا است، خاطرنشان کرد: زنوزی مالک هولدینیگ است. به هر حال او تصمیماتی دارد و برای این کار هم برنامه ای خواهد داشت.

سربازان غیر فوتبالی بر می گردند؛ فوتبالی ها بعید است
وی درباره وضعیت سربازان تراکتورسازی برای فصل بعد تصریح کرد: سربازان غیر فوتبالی که به یگان های خود بر می گردند. درباره سربازان فوتبالی هم تا چند روز دیگر تصمیم گیری می شود. فکر نمی کنم آنها از تیم بروند.

صد درصد سهام واگذار شده است
«گفته می شود سپاه قصد داشت بخشی از سهام باشگاه تراکتورسازی را حفظ کند. آیا این خبر صحت دارد؟» الیاسی در پاسخ به این سئوال گفت: خیر، صد درصد سهام باشگاه به زنوزی واگذار شده است.

پرداخت بدهی ها بر عهده زنوزی است
سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه با بدهی هایش به زنوزی واگذار شده است، اظهار کرد: بله، در توافق طرفین آمده است که بدهی ها را زنوزی تسویه کند.

مبلغ بدهی ها زیاد است
الیاسی درباره مبلغ بدهی های تراکتور و اینکه آیا این مبلغ به ۱۰۰ میلیارد تومان می رسد؟ گفت: بدهی ها که زیاد است ولی به ۱۰۰ میلیارد نمی رسد.

در تراکتور می مانم
وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما به فعالیت در تراکتورسازی ادامه می دهید؟ تصریح کرد: من چون غیر نظامی هستم، فعلا عضو هیات مدیره می مانم.

سفر  به ترکیه برای تسویه حساب با ساغلام
سرپرست تراکتورسازی همچنین در خصوص مطالبات ساغلام از تراکتور گفت: امروز نماینده تراکتورسازی به ترکیه رفته است تا مبلغ ۱۵۰ هزار دلار بدهی ساغلام را تسویه کند.

باشگاه شفاف واگذار شد
الیاسی در پایان در خصوص شائباتی که پیرامون واگذاری غیر شفاف تراکتورسازی ایجاد شده است، گفت: مطمئن باشید در این واگذاری صد درصد شفافیت وجود داشته و همه امور رتق و فتق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.