کرج- رییس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان البرز با اشاره به اینکه بازارخرید وفروش مسکن تا حدی رونق گرفته است گفت:براین اساس شاهد افزایش قیمت ۲۰ درصدی در برخی مناطق هستیم که حباب قیمتی است و تا حدی کاهش پیدا می کند.

افزایش ۲۰ درصدی قیمت مسکن در برخی مناطق کرج/اجاره بهاء تعدیل می شود

محمد قمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: پس از نزدیک به ۴ سال رکود شاهد تحرک خوبی در حوزه خرید وفروش مسکن در کرج هستیم.

وی افزود: از یک سو انباشت و عرضه ساختمان های ساخته شده سال های گذشته و از سوی دیگر افزایش میزان تقاضا به خصوص از سوی نسل جوان برای خانه دار شدن بر این بازار اثرگذار بوده است و زمینه رونق آن را فراهم کرده است.

قمی با بیان اینکه اجاره بهای مسکن نیز پس از تعطیلی مدارس وشروع جابجایی ها تعدیل می شود ودر سطح فعلی نمی ماند گفت: میزان اجاره بها نیز به واسطه برخی مشکلات موسسات بانکی و رغبت مالکان برای دریافت اجاره بها رشد داشته است که آینده نزدیک به سطح معقولی خواهد رسید.

رییس اتحادیه مشاورین املاک مرکز استان البرز بیشترین میزان خرید و فروش مسکن را مربوط به مناطق باغستان وشاهین ویلا عنوان کرد و گفت: در سایر مناطق نیز کمابیش شاهد تغییر محسوسی در خرید و فروش بوده ایم.

وی در پایان با بیان اینکه دربازار مسکن طی ماه های آینده به یک تعدیل قیمت و ثبات خواهیم رسید گفت: این بازار پس از نزدیک به ۴ سال دچار تغییر شده و دوباره شاهد تحرک در آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.