قدس انلاین : نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان و خط پیامبر(ص) در زمان ما جریان رهبری است و دنباله روی از حجت امام زمان(عج) دنباله روی از پیامبر(ص) است.

جریان رهبری همان خط پیامبر (ص) است

آیت الله سیداحمد علم الهدی روز یکشنبه در جلسه تفسیر سوره فتح در مهدیه مشهد افزود: در درجه اول از نظر فکری و خط سیاسی باید تکلیف خود را مشخص کنیم که وابسته به خطر پیامبر(ص) هستیم یا نیستیم.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) در پس پرده غیبت قرار گرفته و حجت برای خود تعیین کرده و ما را به او سپرده است و باید دنباله رو حجت امام عصر(عج) بوده و به هرچه که در مورد آمریکا، اروپا، برجام و دیگر مسائل می گوید، بدون تعلل عمل کنیم.
امام جمعه مشهد گفت: اینکه عده ای در مقابل پیامبر(ص) صف آرایی می کردند و در برابر رفتار آن حضرت تحلیل سیاسی ارائه می دادند به دلیل زاویه داشتن با آن حضرت بود و اینکه به درستی او را باور نداشتند.
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: گاهی خواسته و ناخواسته بدون اینکه عضو یک جریان حزبی باشیم، یک اظهار نظر، ما را به آن حزب متصل می کند. در صدر اسلام هم منافقان و مشرکان یک حزب خاص نبودند اما اظهارات و رفتار افراد آنها را در صف کفار و مشرکان قرار می داد.
وی با بیان اینکه پیامبر(ص) مسلمانان را به تامین سعادت اخروی و رستگاری و بهشت دعوت می کرد، افزود: در زندگی دنیوی باید آخر خط و مرگ را در نظر داشته باشته و ببینیم کارهایی که انجام می دهیم به بهشت و رستگاری ختم می شود یا خیر. اگر عاقبت ما ختم به خیر شد سعادتمند هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.