اصفهان- هشتمین جلسه از سلسله نشست های چهل چراغ با استقبال چشم گیر شهروندان و حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی این شورا با موضوع بررسی ابعاد تربیت هیجانی و تفاوت های آن با تربیت اخلاقی برگزار شد.

استقبال شهروندان و مدیران از سلسله نشست‌های چهل چراغ

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه حضور در این برنامه ضمن اظهار خرسندی از استقبال چشم گیر شهروندان از این سلسله نشست ها تصریح کرد: بی شک استقبال چشم گیر مخاطبان از این برنامه حکایت از محتوای سنجیده آن دارد.

علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد: پررنگ تر شدن موضوعاتی هم چون محبت و مهربانی، عشق ورزیدن به یکدیگر و شاد زیستن که در متن زندگی امروز ما کم رنگ تر شده به مدد برگزاری این نوع از برنامه ها امکان پذیر خواهد بود.

وی کیفیت و عملکرد مدیران شهری را متاثر از نوع روابط شهروندان دانسته و گفت: برگزاری این نوع از برنامه ها و ارائه آگاهی های لازم به شهروندان و بالابردن سطح مهارت های اجتماعی و ارتباطی در افراد، فضای شهری را آکنده از حس تعلق شهری و عشق ورزیدن به سایر هم نوعان خواهد نمود و هدایت فضای شهری با این اتمسفر به سمت رشد و ترقی بسیار سهل الوصول خواهد بود.

تداوم بخشی به سلسله نشست های چهل چراغ از رویکردهای مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از رویکرد مدیریت شهری در تداوم بخشی به برگزاری این نشست ها خبر داده و گفت: ورود شهرداری اصفهان به موضوعات اجتماعی از قبیل تحکیم بنیان خانواده در سال های اخیر جدی تر از قبل بوده و اقدامات قابل ذکری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهر به سرانجام رسیده است.

فریده روشن افزود: تداوم برگزاری این سلسله نشست ها به ویژه در تمامی مناطق و محلات سطح شهر تقلیل آسیب های اجتماعی را در پی داشته و دست یابی به اهدافی هم چون تحکیم بنیانی مقدس همچون خانواده را به ارمغان خواهد آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.