اصفهان- معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان گفت: برای اولین بار بن خرید با تخفیف ۷۰ درصدی ویژه پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان توسط معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان توزیع می شود.

برای اولین بار بن خرید ویژه نمایشگاه قرآن و عترت توزیع می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی پس از بازدید از غرفه اداره کل اوقاف استان اصفهان در پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن عترت با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده برای اولین بار کارت بن خرید پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به ارزش ۱ میلیون ریال از طریق ستاد برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان بین علاقندان توزیع می شود.

وی در ادامه افزود: افراد علاقمند می توانند با پرداخت ۳۰۰ هزار ریال این بن کارت را خریداری کنند و از کلیه محصولات مکتوب و نرم افزاری که از اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی مجوز دارند و در این نمایشگاه نیز ارائه می شوند خرید نمایند.

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ۵۰۰ هزار ریال از این اعتبار از بودجه معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان تامین می شود ۲۰۰ هزار ریال نیز مربوط به تخفیف غرفه داران و شرکت ها و موسسات حاضر در این نمایشگاه می باشد که این موضوع برای اولین بار است که در طول برگزاری پانزده دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اجرا می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی افزود: این بن کارت ها از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه تا روز جمعه ۱۱ خرداد ماه در اختیار بازدید کنندگان قرار داده می شود.

براساس این گزارش در غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طرح وقف مصحف شریف، ثبت نام طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، ثبت نام در دوره آموزش حفظ مجازی قرآن کریم، طرح جذب مربیان قرآنی و همچنین جذب خادمان افتخاری برای بقاع متبرکه، ایستگاه همه واقف باشیم، ارائه کتب ادعیه مذهبی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سلیمانی ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام قرآن بخوانیم وقیمت خودرووکامیون چندبرابر مصرف کننده قالب کنیم چه عملی است که تعزیرات وصمت نظارت نمیکندوبرخورد نمی‌شود به داد ملت برسیم این دستورقرآن است تعزیرات نباید به قیمت خودرو سبک وسنگین بی تفاوت باشد چون راه امرارمعاش خیلیهاست قرآن دوستان