همدان - ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان جهت پیگیری و رفع مشکلات و خواسته‌های مراجعین به مدیران ستادی و ادارات مربوطه صادر شد.

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی همدان با شهروندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در حاشیه این ملاقات بیان کرد: فلسفه وجودی تمامی ادارات خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است و آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی انقلاب باید مورد توجه قرار گیرند.

وی بیان کرد: از این ۱۰ مورد ملاقات مردمی ۶ مورد مربوط به حوزه مسکن، ۳ مورد حوزه املاک و حقوقی، ۱ مورد حوزه عمران و بهسازی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: تکریم ارباب‌رجوع از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسیدگی به احوال خواهران و برادران دینی از دستورات دینی ما است.

وی اعلام کرد: در این راستا نیز فرمی تهیه و به ارباب‌رجوع تحویل داده می‌شود که شامل مشخصات فردی، طرح مشکل و مرجع رسیدگی بوده و دستورات لازم مبنی بر رفع مشکل و یا بررسی بیشتر در آن به مسئولین ذیربط داده خواهد شد.

فرزانه بیان کرد: شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی به‌سوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می‌باشد، اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.