کرج- مجموعه ورزشی شهدای قوه قضائیه استان البرز در زمینی به مساحت ۱۷۶۲ مترمربع با حضور مسئولان قضایی استان و جمعی از ورزشکاران به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی «شهدای قوه قضاییه» در کرج به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، رئیس کل دادگستری استان البرز در آیین افتتاح مجتمع ورزشی شهدای قوه قضائیه اظهار کرد: دادگستری استان البرز در سه سال اخیر تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن کمبودها و کاستن از فاصله خود با استان‌های برخوردار داشته است و در این راستا با انتقال کمبودهای استان به مسئولان عالی قوه قضائیه و همچنین صرفه‌جویی در منابع استانی توانستیم گامهای مهمی برای برطرف کردن کاستی‌ها بردایم.

احمد فاضلیان افزود: مجموعه ورزشی شهدای قوه قضائیه که در زمینی به مساحت ۱۷۶۲ مترمربع در سال ۹۴ کلنگ زنی شده با ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا شامل سالن بدنسازی و سالن چندمنظوره و با بهره‌گیری از سیستم‌های نوین گرمایشی و سرمایشی احداث و امروز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز کل اعتبار هزینه شده برای این مجموعه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و توضیح داد: این مبلغ از محل صرفه‌جویی در منابع مالی دادگستری بوده است و از همین محل توانستیم در سال گذشته بیش از ۴ هزار متر مربع زیربنا را آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ادامه داد: زمانی اهمیت این پروژه‌ها که مهمترین آن‌ها احداث ساختمان دادگستری کل است بیشتر می‌شود که بدانیم دولت به دلیل محدودیت در منابع مالی اجازه آغاز پروژه‌های جدید را نداده است ولی با همت همکاران در دادگستری کل و حمایت مسئولان عالی قوه قضائیه توانستیم پروژه دادگستری کل و دیگر پروژه‌ها را پیش ببریم.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز از برنامه‌های خود برای احداث مجتمع تفریحی و رفاهی برای کارکنان دادگستری در آینده خبر داد و گفت: در حالی که سال ۹۴ کل زیربنای دادگستری استان البرز کمتر از ۳۵ هزار مربع بود ولی در این مدت زمان اندک توانسته‌ایم به همین میزان زیربنا احداث کرده یا آماده بهره‌برداری کنیم.

فاضلیان افزود: در این راستا ساختمان دادگستری کل استان البرز با بیش از ۱۵ هزار متر مربع زیربنا اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید که کمک قابل توجهی به مرکز استان در راستای افزایش فضای اداری خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.