قدس انلاین : نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر در تحلیل های سیاسی خدای متعال و قدرت او در نظر گرفته نشود، تحلیل به نفاق می انجامد.

تحلیل سیاسی منهای خدا به نفاق می انجامد

آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در جلسه تفسیر قرآن سوره فتح در مهدیه مشهد افزود: تحلیل سیاسی منهای خدا، خاصیت مشرکان و منافقان است و اینها برای خدا هیچ حسابی باز نمی کنند و به خدا بد گمان هستند.
وی اظهار کرد: نفاق از شرک بدتر است زیرا مشرکان دشمنان بیرونی نظام دینی هستند اما منافقان دشمنان درونی هستند و از داخل به جامعه ضربه می زنند و جامعه دینی را فرسوده می کنند.
وی با بیان اینکه امروز جبهه مدافعان خدا در مقابل جبهه شیطان و دشمنان خدا قرار دارند گفت: منافقان داخلی نیز با جبهه استکبار همدست شده اند.
امام جمعه مشهد افزود: با این وجود اگر بگوییم در مقابل آنها شکست می خوریم، بدبینی نسبت به خداست و خداوند متعال این ناامیدی را نمی بخشد.
وی اظهار کرد: عربده کشی های آمریکا برخی را در داخل کشور می ترساند و این افراد از درگیری با اروپا و آمریکا وحشت دارند اما امت حزب الله شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد.
وی گفت: کسی که به دنبال سعادت و شهادت و وابسته به ولایت است از دشمنان ترس ندارد، آنچه مهم است تداوم استقلال و عزت است و خداوند هم ما را کمک می کند.
آیت الله علم الهدی افزود: گاهی خیال می کنیم سخنان و حرف رهبری فقط یک بینش و نظر سیاسی است در حالی که این سخنان الهام گرفته از سیره پیامبر (ص)، ائمه (ع)، روایات و احادیث است.
وی اظهار کرد: افرادی که با رهبری زاویه پیدا می کنند، خطا کارند و باید به اشتباه خود اقرار کنند و برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.